Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak je to ?

05. 12. 2009
6
13
2137


    Díky bolesti si uvědomujeme
    že jsme stále na živu.

13 názorů

Konstatováním faktu,vyjádřením svého názoru-je citace. např. Láska je to, čemu dovolujeme, aby nám ubližovalo...Bysi mohl říct, že je to také konstatování, a je to citace.Nehodlám se tady o tom přít.Je to zbytečné.Napadnutelné je vše...jen hlody.

mašinfíra
08. 12. 2009
Dát tip
ono je to konstatování faktu, nic víc

věřím ti... ale příště....

Je to dost možný, ale samozřejmě si to neuvědomuju, kdyby ano,tak to neprodukuju za své

to se dozvím až umřu.Do tý doby budu, co budu žít tvrdit toto.

to promin, jestli je to tak, ale myslím že to bylo i v nějakém filmu... a ty jsi ho viděl a uložilo se to v tvojí hlavě, to tě ovšem omlouvá... ono je to totiž úplně přesně jak to znám já...

A jak zjistíš, že po smrti to nebolí?

mmj citát slouží i k vysvětlení nebo potvrzení vlastního názoru.Můžeme polemizovat...to je jedno

a je tady snad kategorie analogie? Citát mi byl nejbližší v příbuzenským vztahu. 8)

teploušek
05. 12. 2009
Dát tip
je to analogie bolím,cítím ..tedy žiju a je to tvrzení, žádný citát i když to tak na první pohled vypadá

Toto je z mý hlavy, nikde sem to neokopíroval,ale je samozřejmě pravděpodobný, že tento citát už existuje.Ale já mám čistý svědomí, NEKOPÍRUJI! budu rád za zdroj, asopoň budu vědět kdo mě předběhnul 8)

to znám to už jsem někde čet... moc se mi to tenkrát líbilo... ona je to totiž pravda... :D nechceš uvést zdroj?

renegátka
05. 12. 2009
Dát tip
V této fázi svého života s tebou naprosto souhlasím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru