Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SRDEČNÁ

07. 01. 2010
12
18
793
Autor
baaba

Srdce je suchá překližka

už dávno hořící.

Jsi má zvlčilá jeptiška

na svíci sedící.

 

Srdce je Španěl - tanečník

co se mu plíce dmou.

Jsi deštník i slunečník

roztažen nade mnou.

 

Srdce je vetchej rámeček

a na obrázku Ty.

Jsi samička (já sameček).

Jen !!!TO!!! vím na tuty...


18 názorů

A.H.
27. 01. 2010
Dát tip
Zvlhčilá jeptiška, o tom jsem si nechal vždycky zdát. :D *t*


baaba
08. 01. 2010
Dát tip
. dškuji

a2a2a
08. 01. 2010
Dát tip
Tady podobně, velmi dobré metafafory, např. srde jako suchá překližka ... je v kontextu obsahu velmi civilní, stejně jako srdce je Španěl, na drhou stanu jebtiška a svíce je už spíše fór a navíc nepůvodní a poslední sloka už z básně dělá pouhou rýmovačku.

baaba
08. 01. 2010
Dát tip
a já myslel, že život je chemickej proces... ...ne, promiň Poetíku. Děkuju. Budu nad tím víc přemejšlet. Ostatně už mi to tu bylo naznačeno. Díky a ahoj.

Poetík
07. 01. 2010
Dát tip
Moc hezké, jen ta "suchá překližka"...jako by patřila do jiné básně, minimálně do jiného žánru. Navíc, přirovnávat srdce k hořící suché překližce, (ačkoliv je to spojení značně originální) v tom je na mě pramálo romantiky a příliš mnoho chemie... Jináč by to bylo na tip, ale není.

baaba
07. 01. 2010
Dát tip
tož, ďakujem Lora a Koloušek

koloušek
07. 01. 2010
Dát tip
T*

Lora
07. 01. 2010
Dát tip
*

baaba
07. 01. 2010
Dát tip
teď už ničemu. Papík

Miroslawek
07. 01. 2010
Dát tip
Stejně jako u sochaře, malíře a hudebníka. Čemu se divíš?

baaba
07. 01. 2010
Dát tip
je ctí, že se k tomuhle říkadlu vyjádřil Miroslawek. Díky. Budu střádat. ...jen ...ono je to řemeslo? Jsem tydy chytřejší...

Miroslawek
07. 01. 2010
Dát tip
Ach jo. I z banality se dá udělat báseň. Tady se to nepovedlo, neb se to (řemeslně) neumí. Takže brus brk, piš a střádej, až budeš mít slova pohromadě, přijď, zúčtujem spolu.

baaba
07. 01. 2010
Dát tip
dan ke spas iba

Petrusha
07. 01. 2010
Dát tip
umňa to nevyvoláva toľkého nadšenia ako u predchádzajúcich čitateľov ...

Myotis
07. 01. 2010
Dát tip
.../*

Ů)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru