Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje mysl

25. 01. 2010
0
0
790
Autor
Dragomia

 

Již dlouho přemýšlím, o dracíc a fantasy, o jiných planetách, o Warcraftu.. Ve Warcraftu je planeta Azeroth  a Outland, a tak mne napadá, když je vesmír nekonečný, proč by někde nemohly tyto planety být? Je to možné. A co kdyby z té planety byl portál k nám na zem? Co když tam mají válku? Co když tam nemají auta, autobusy, vlaky? Co když tam nejsou jen lidé, ale i elfové či orcové? Nevíme o těchto zemích, ale já si přesto myslím, že by mohli být.. Proto je mým největším přáním se dostat k portálu, projít jím, a být někdo jiný, jezdit na koni a bojovat mečem, střílet lukem.. Třeba bych byla elfka.. Kdo ví.. Ale nikdo nemůže vymluvit, že neexistují, protože orc je tam jako pro nás třeba číňan. Drak je pro ně něco, jako pro nás nějaký druh ptáka, třeba albatros.. Myslím si, že je možné cokoliv, jen lidé na tomto světě tomu již moc nevěří, myslí jen na to, jak vyrobit létající auto, jak co nejvíce vydělat.. Aĺe na ostatní planety, duchy a ani jiná fantasy stvoření již nevěří...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru