Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzimní vzpomínka

20. 10. 2001
0
2
2002
Autor
Terry

Za okny se rozprostírá

nevlídná podzimní krajina.

Při této náladě se mi

nostalgicky vzpomíná.

 

Na lásku minulou,

která mi odešla.

Na lásku budoucí,

která dosud nepřišla.

 

Stalo se to

jednoho sychravého rána

a já pak nemusela

noci trávit sama.

 

Padá listí ze stromů,

dopadá mi na ruce.

Přes slzy už nevidím

a mám bolest u srdce.


2 názory

Terry
10. 12. 2007
Dát tip
no,to byli časy...:)

T_O_M_
09. 12. 2007
Dát tip
to už je lepší, ale k dokonalosti daleko - ještěže je rok 2001 už za námi :-)

Pepe
20. 10. 2001
Dát tip
Je to dost jednoduchý... přímočarý rýmy. Je to spíš písnička než báseň. Ať mi ostatní prominou, ale to je pro mě velké mínus... alespoň když to nemá zvláštní efekt tragičnosti nebo tak.

Stínovlas
20. 10. 2001
Dát tip
Je to opravdu jednoduché, ani se to zrovna moc nerýmuje. Dílko chápu spíš jako náčrt básně budoucí a nebo jako okamžitý výlev citů.

Wolfling
20. 10. 2001
Dát tip
Proti pisnickam nic nemam, spis naopak, jenze to by chtelo nejaky ustaleny rytmus, ktery tohle postrada. A ty rymy jsou opravdu divne (odesla-neprisla, no fuj).

Lyryk
20. 10. 2001
Dát tip
soukromé

Albireo
20. 10. 2001
Dát tip
Ztotožňuji se se Stínovláskou. Ale každý začátek je těžký. Asi by bylo lepší nechat básničku nějakou doby zrát, pak se k ní vrátit a teprve potom dát na Písmáka. (Hlavně, že se tím řídíš sám, dloube mě mé alter ego.

Diana
20. 10. 2001
Dát tip
Viz Albireo Albi, já se u tvého alter ega přimluvím, je zbytečně přísné..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru