Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

40

05. 03. 2010
1
6
1087
Autor
ikaika

dneska mi je 40

a kurwa měl přijít rozum- nezval jsem jej, čekal jsem, nějak automaticky, že přijde, a on hajzl nikde- nebo v absolutním Jinde. Chtěl jsem dneska pohřbít jednoho kluka- nedožil se šťastlivec sedmnáctin, ale to mu nevadí, aby mě přežil.

Chtělo by se brečet- chtělo by se lkát, slzy těžší osudu-tekou do Nikam- pičoviny!!!

Není metafora bolesti. Bolí- nebolí, červená nebo černá, malá-velká, sudá-lichá, život-smrt   -   kecy děcka.

Chtělo by se brečet- chtělo by se lkát- ráno půjdem do práce!!!

Makej a zdechni!

Ukrytý ve svém Světě, chcípneš pomaleji.

Oslněn svou genialitou pohasneš, a ještě budeš foukat na doutnající uhlíky.

Jsem depresívní?

Jsem 40leté EMO- a to je horší 14letého EMO- protože ONO je schopno Lásky, já jsem shopen Bezcitu.

Jsem vyhaslá zrůda, jsem stovky metafor- jsem Bohužel živý.

Modlím se poslední možnou motlidbou: Dobrý Bože nech mě zemřít.


6 názorů

Marcela.K.
04. 05. 2010
Dát tip
Není! :-)

Prosecký
08. 03. 2010
Dát tip
ikaiko, jestli tě to potěší, sdělím ti, že v padesáti to je ještě horší.

bledule
07. 03. 2010
Dát tip
Jsi depresivní, ale pochopíš že pro chlapa je 40 docela bezva věk :-)

život začíná po čtyřicítce.

ikaika
05. 03. 2010
Dát tip
zdechni

ikaika
05. 03. 2010
Dát tip
zdecni

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru