Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

6. SUPERKOULE (hrátky s časem) - zadání

23. 03. 2010
2
31
1716

tak - a pro lenochy všechna díla pěkně v tabulce - stačí jen klikat  :o) 

autor

soutěžní dílo

tipů

 

dílo č. 1

 

 

dílo č. 2

 

 

dílo č. 3 - Jiříkovo vidění světa

 

 

dílo č. 4

 

 

dílo č. 5

 

 

dílo č. 6 - Napomenutí

 

 

dílo č. 7 - Výkonný pěšec

 

                                       

 

Pozor, SUPRKOUKLE se dnes dostala pod nadvládu pana Otazníka a ten, znásilněn k tomu zbytkem superčlenstva, musí vyhlásit dnešní téma.


Předem upozorňuji, že téma bylo schváleno celou SUPERKOULÍ, takže ačkoliv jsem ho vymyslel já, pokud se ukáže být naprostou hovadinou, odpovědnost neseme všichni!!! A ještě jeden!

TÉMA:                                  JAK BY TO BYLO, KDYBY TO BYLO JINAK


                                              Prostě, napíšete co by se stalo, kdyby se určité historické události neudály tak, jak se udály. Například jak by to dnes vypadalo, kdyby neproběhla sametová revoluce, nebo kdyby Hitler vyhrál válku.

FORMA:                              Nejlépe próza, ale pokud se někdo chce patlat s epickou básní, tak proč ne.


ČAS:                                    Do čtvrtečního večera, tj.      25. 3.    20:00 h

                                             SOUTĚŽNÍ DÍLA POŠLETE ZPRÁVOU NA NICK soutěž KOULE, NÁSLEDNĚ BUDOU ZVEŘEJNĚA ANONYMNĚ NA AUTORSKÉ STRÁNCE STEJNOJMENNÉHO NICKU                                 

PŘESNÉ INSTRUKCE NÍŽE

 

 

Hlasovat můžete do pátečního večera, tj. 26. 3.      20:00 h

Jak poslat soutěžní text:

 

Soutěžní texty zasílejte zprávou na nick soutěž KOULE, který je anonymně zveřejní ihned, jak to bude možné. Chcete-li zachovat odstavce (nikoli formátování písma, to ujednotíme), pošlete zprávu jako html zdroj vašeho textu. Dílo vložíte do písmáckého editoru (nebo ho v něm napíšete) a na menu liště zvolíte „zdroj“ nebo „source“ (podle prohlížeče, viz. obrázek), celý kód si uložíte do schránky zkratkou „Ctrl + C“ a následně vložíte do zprávy (Ctrl + V) a odešlete. U delších textů si zkontrolujte, zda došly celé.

 

 


31 názorů

čučenka
26. 03. 2010
Dát tip
mně se moc líbí komentáře, moc :-)

naše truhlíky pochopily...:o)

sem přišla říct to samý - ale hodlala sem oslovit truhlíky :o)

Už jsem to našel:)

Ahoj. A kde ta soutěžní díla najdu? Díky.

tebe nezajímá jak by tě ohodnotili čtenáři dyž by nevěděli že to konkrétní dílko je tvoje? v tom případě to vážně dělat nemusíš, nikoho nenutíme :o) koule koník

Zin
24. 03. 2010
Dát tip
Garay: A to se vyplatí! :-))

Garay
24. 03. 2010
Dát tip
Super. To jsem nikdy nedělala. A dělat asi nebudu.

na tom není zhola nic složitého - strčíš dílko do zprávy pro nick soutěž KOULE... :o)

Garay
24. 03. 2010
Dát tip
Čím složitěší způsob odeslání, tím větší pravděpodobnost, že se nepřídám. Přímá úměra.

baaba
23. 03. 2010
Dát tip
kontrafaktuální historie je velmi VELMI zajímavej obor:) Jsem zvědavej na dílka už teď:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru