Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Alica?

09. 04. 2010
4
5
855

Pod benzínovým nebom z fraktálov videl som ťa naposledy

Alebo... Alebo by si mohla zostať, pošepol som ti

Ale srdce detí túlavé je- chvíľku neposedí

Raz knižkou obrázkovou zaujme sa- raz s motýľmi v diaľ letí

a tak, za nejakým  z nich si mi uletela

vravela že nikdy nezabudneš a zabudla

na chlapca v čiernom- kúzelníka, na priateľa

so smiešnym klobúkom

a ihličkami v ňom

a zicherkami na kabáte

minulú jar si ušla z mojich snov

a dnes isto medzi kvetmi tancuješ, zaodetá v zlate

a ja dnes, pod benzínovým nebom z fraktálov

spomínam na vôňu tvojich vlasov, tvojho tela

a

uvažujem či si si ma

naozaj

iba
vymyslela.



5 názorů

Max Hutar
09. 06. 2010
Dát tip
Trochu to kazí ty fantasy/pubescentní obrazy, které osloí opravdu jenom pubescenty a to ještě ty s nižím vkusem... viz např. "Ale srdce detí túlavé je- chvíľku neposedí / Raz knižkou obrázkovou zaujme sa" "na chlapca v čiernom- kúzelníka" "a zicherkami na kabáte" Ono nikdo nechce, aby se mu připomínalo, jak byl zelenáč, a ten kdo jím ještě je, tak už vůbec nechce:).

HenryP
09. 04. 2010
Dát tip
a mozno prave to je zmysel toho odlezania :)...cas je najlepsi kritik, napriklad ja si z basni, ktore som tu uverejnil naplno stojím, len za asi siedmimi a aj spatne editovanie nie je vec uplne najhorsia - clovek ma aspon pocit (hoci mozno iluzorny :) ), ze za ten cas mozno trochu podrastol:)

áno, práve tá i mne v tej básni udiera do očí- ale jaksi tam patrí, i s celou patetikou- Ja som patetický, Alica je patetická, tak nech aj báseň je :) ale nemôžem súhlasiť s odležaním- pri čítaní s odkladom svoje básne znenávidím a potom... potom, by som to najradšej vyhodil, ako zlé sa mi to bude zdať...

HenryP
09. 04. 2010
Dát tip
atmosfericky to nie je najhorsie, ale ten patos je privelky, podla mna si to zasluzilo odlezat a pozriet sa na to trochu kritickejsim okom cloveka, ktory si chce precitat dobru poeziu a neuspokoji sa s povrchnou znoskou fraz typu "zaodeta v zlate"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru