Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

8. SUPERKOULE - zadání

04. 05. 2010
1
33
1526

Díla nezveřejňujte na svém nicku, ale pošlete zprávou!

 

Dosud vložená díla najdete ZDE.

 

 

 

 

Dámy a pánové,

 

máme tu další SUPERKOULI (takže pozor, díla nezveřejňovat přes svůj nick, viz. dále), jejíž zadání je následující:

 

 

 

Téma:                  společenské + hmyz

 

Forma:                bajka (odkaz na wikipedii)

 

Čas:                    48 hodin, tj. tvořit můžete do čtvrtka 6. května do 20:00

 

Hlasování:            hlasování probíhá průběžně do pátku 7. května do 20:00, vítězí text s nejvíce tipy od čtenářů

 

Upřesnění:           Vaším úkolem je napsat bajku, tedy alegorii lidské společnosti, kde hlavní role obsadí nejrůznější hmyz. Bajka by měla obsahovat nějaké to poučení, které nemusí být explicitně vyjádřeno.

 

 

 

Zadavatelé si vyhrazují právo kdykoli během soutěže vyřadit mimo soutěž (započitatelné výsledky) text, který bude zásadní měrou nesplňovat zadání. Více v klubu SUPERKOULE.

 

Pokud si dáte nick soutěž KOULE do oblíbených, budou vám chodit avíza od všech soutěžních textů. A to se vyplatí! :)

 

 

 

 

 

Jak poslat soutěžní dílo?

 

 

Soutěžní texty zasílejte zprávou na nick soutěž KOULE, který je anonymně zveřejní ihned, jak to bude možné (nejsme tu nepřetržitě).

 

Chcete-li zachovat odražené odstavce (nikoli formátování písma, to si vyhrazujeme ujednotit), pošlete zprávou html zdroj vašeho textu. Jak na to? Dílo vložíte do písmáckého editoru (nebo ho v něm napíšete) a na menu liště zvolíte „zdroj“ nebo „source“ (podle prohlížeče, viz. obrázek), celý kód si uložíte do schránky zkratkou „Ctrl + C“ a následně vložíte do zprávy zkratkou „Ctrl + V“ a odešlete. U delších textů si zkontrolujte, zda došly celé (nejlépe v odeslaných zprávách nebo si hlídejte zveřejnění).

 

 


33 názorů

Milý
07. 05. 2010
Dát tip
není nad to milovat..., pak je člověk milý...

soutěžní dílo č.4 rozhodně neodpovídá zadání. Nejde o bajku.

LadyLoba
06. 05. 2010
Dát tip
I v próze i ve verších díla již jsou, tak proč žádny tip?

děkuji za avízo, rené. vracím nepoužité.

Kurva Renco, tu tlačenku su tlačila špecielně pro tebe, kurva! Je tam to nejlepči z prasiska! Trochec zaváni, já vym, ale co jako? Dyť to tepelmně spracuješ, kurva, hybať sa to přestane a jako gut, no ne? Celá rodina sa dobře pomyje jako!

Miluno, ještě jednou se sem nahákuješ pod mým nickem, tak tě přijedu do Horky vlastnoručně zaškrtit! A přestaň mi prosím posílat tu hnijící tlačenku, je to marný, na poště si ji stejně nevyzvednu, příští týden se ti vrátí. Pokolikáté? Nevíš? Tak já ti napovím. Popáté! Prosím tě, už ji konečně pohřbi!

Renco, ty hajzle, co sa tuvidáváš za tetičku mylunku?

Kurva to je na piču, m nělěa su do tej dnešni povítku, co su sprasila, lůpnůt štěnicu a hovnivála místo pejska a kočički a s tim bi sa dalo sůtěžit. Dyž to přeprasim, pude to eště nějak pošéfovat šéfiku?

uvidíme, koli je tu bikerů...

prostě to má být vážení a milí (potenciální) koulaři bajka o hmyzu - kdo napíše, napíše, kdo ne, tak třeba se mu zadání bude líbit příště... nechceme zadávat témata tak aby jakoukoli formou bylo možno napsat o čemkoli - prostě téma i forma sou daný a hotovo - je to hra (pokolikátý už? :o)

avox
05. 05. 2010
Dát tip
proč jen hmyz? bajky jsou o různých zvířátkách...

Na wiki píšou že ta Bajka je nějaká indická zpěvačka, tak já teď nevím jak bych měl to dílko formulovat, to mi příjde dosti nejasné - to zadání.

Whitesnake
05. 05. 2010
Dát tip
zkus to mezi vřešťany :-)

Whitesnake
05. 05. 2010
Dát tip
bajek o všerůzném hmyzu jsem za život napsal asi miliardu, takže se neúčastním a přeji všem hodně inspirace

já už ale opravovala!!! co to je todleto zas?! jakýpak oslavování? to je anarchie! :o)

no to je ale vážně milý, Milý..

Milý
05. 05. 2010
Dát tip
kde se tu můžu vyzvracet..., na paloučku v lese mezi mimozemšťany, nebo jen tak v lese, mezi břečťany...

kdekdo, Syde, kdekdo :o) koník

upe supe - tak já to teda opravím, no :o) koník

katugiro
04. 05. 2010
Dát tip
supekoule? :)

no asi je dyž je třeba je furt ponoukat :o) koník

Jachula
04. 05. 2010
Dát tip
Ta zadání ponoukající k výplodům mouder bývají poslední dobou často. Že by lidé zmoudřeli?

to se zase dozvíme tuny moudra =)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru