Růženko, zdravím a děkuji za přečtení básně a milou odezvu :-))). Já sopky miluji, fascinují mě nejen svým ohnivými dramaty, ale i bohatým životem, který se časem usídlí na lávě. Před sopkami mám respekt - asi bych nevystupovala na hranu kráteru, který právě chrlí kamení, ale měla jsem možnost šest dní pozorovat erupci Etny (ohnivé fontány, sloup popela, zrození a narůstání nového kráteru a čtyři lávové proudy) z bezpečné vzdálenosti a byly to úžasné a nezapomenutelné zážitky :-)))
Jao , jsi velmi odvážná. Lidé se obvykle aktivní sopky bojí.***
Aničko, mám radost, že jsi se zastavila u této starší básně a děkuji za milá slova i Tip :-)))
Zdravím Tě a přeji pěkný víkend
Taublo, děkuji za přečtení této básně a milou odezvu k ní. Moc jsi mě potěšila. Zdravím Tě a přeji krásný zbytek dne :-)))
Alegno, díky a zdravím :-)))
Fandím lidem s cíleným zájmem a obdivuju je, člověk nemůže znát vše a do hloubky, díky Ti za přání, hezký věčer
Alegno, díky :-))) Sopky mě moc zajímají a stejně tak i život na nich a vše s nimi spojené (umění) a snažím se jít do hloubky, ale zase spoustu jiných věcí vůbec neznám.
Zdravím Tě a přeji krásný večer :-)))
Jani, vidím, že Tě tato tématika velmi zajímá a hodně toho umíš, obdivuji to
Alegno, děkuji za milé zastavení, odezvu k dílu i tip :-)))
Byl to proslulý vulkanolog Haroun Tazieff, který si posteskl ve své knize "Schůzky s ďáblem", že je škoda, že žádného básníka nezaujaly sopky natolik, aby o nich napsal báseň - a tím mi dal impuls k psaní básní o vulkánech :-)))
Zdravím a přeji pěkný víkend
moc hezky píšeš o své zálibě T
Jara Agnes, děkuji Ti za přečtení básně a milou odezvu :-))) To tajemství vulkánů má své zvláštní kouzlo - láká a fascinuje a zároveň vzbuzuje úctu a respekt, i lásku.
Zdravím Tě a přeji krásné dny :-)))
Evičko, moc jsi mě potěšila svojí návštěvou a milými slovy :-))) Ve své lásce ke kamenům a žhavé lávě jsem věrná. Děkuji, posílám pozdrav a také Ti přeji hodně zdraví :-)))
stále stejná vášeň, kameny, kameny, horká láva! pozdrav vodní ti posílám :-) hodně zdraví přeju.
blboun.nejapný - děkuji za milé zastavení i odezvu :-)))
Printe, děkuji za přečtení a milou odezvu :-))) Zdravím :-)))
blejzr - děkuji za přečtení, milá slova i tip a zdravím :-)))
sestricko.slunicko, přesně tak :-))) Děkuji za milé zastavení, slova i tip :-)))
jediná královna na světě...příroda..***
Arnika Plazivá, Lakrov, Zbora, aleš-novák, Robinia, A.H. -
děkuji za milé zastavení, odezvy i tipy :-)))
Mám radost, že se báseň líbila. Když se vulkán dosud neznámého jména probudil, věděla jsem, že probudí i moji vyhasínající inspiraci, jen to chtělo svůj čas - více pozorování - prohlédnutí fotek a videí a přečtení seriózních článků geologů.
Zdravím a přeji krásný večer :-)))
Už jsem čekal na tu korespondenci ve formě avi. :D
Krása. *
dobrý :o)
někde jsem četl (od Toscany? nevím...) že v překladu to znamená "budeš spát na letišti"...
Já čekal, kdy se ozveš :o))) *
Smět se tak pyšnit jedním z těchhle ohnivých jmen, nenadělám tolik škody, jako ta od E, ale asi ani tolik krásy jako ty, od V :-)
Líbí se mi tahle veršovaná aktualita zeměpisná.
koloušek, dadadík, Nano Feroce,
děkuji vám za milé zastavení, slova i tipy. Ano, jsme úplně maličcí, a to jsme chtěli poroučet větru a dešti - ta písnička mi byla k smíchu už jako dítěti, kdy byla populární a dokonce jako znělka k rozhlasové Pionýrské jitřence v padesátých letech minulého století :-)))
Zdravím a přeji krásný den :-)))
Moc vám všem děkuji za milé zastavení, slova i tipy :-)))
Byla jsem dlouho bez inspirace a Eyjafjallajokull ji probudila :-)))
Zdravím vás a přeji krásné dny :-)))
ehm sorry za smap
tenhle mě totálně rozsekal, koníci s ejaflatlajéku na pozadí *
Taky obdivuji nespoutané síly přírody, ale jsem ráda, když nejsem v jejich dosahu :-)) */
Krásná báseň o sopce, která nám ukazuje svoji sílu
nádherný obrázek:-))
Tip
Věděl jsem, že to nevydržíš... je krásná... Děkuji.
jak jinak...Jani, viď :-) Obrázek je nádherný*
:-)) Aviem, to jsem netušil, že Bjork zpívá o .... té sopce :-)
vaud: já se to učila podle videa, co natočila ta islandská zpěvačka.. :-))
ejafjatlajokutl.. ale ty "t" jsou takové hodně spolknuté..
hezký obrázek, vím, že máš sopky ráda:-)*
Krásné! a s tím Vesuvančiným obrázkem...
******
ikdyž ve Wiki píšou ledovec ostrovních hor
:-))) mám jednoho zaměstnance, který je skandinávec a dokáže to vyslovit a dokonce ví, co to znamená :-)) - jsou to asi 3 slova dohromady - něco jako vršek se sněhovou špičkou, jestli si dobře pamatuju
Sopky dští a Vesuvanka ožívá. U svaté heleny, co je to za zvrácený svět ? :-)