Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nedokážu Ti říct sbohem... / Jeden z nás dvou nezemře přirozenou smrtí /

17. 06. 2010
0
0
1112
Autor
artep68

Večer přišla další pracovní nabídka, stejná pozice, zase Praha. Když zkrotím své sebevědomí, třeba to vyjde napodruhé. Hned jsem tu dobrou zprávu poslala Petrovi. Vyměnili jsme si pár sms, až se Petr se zeptal co dělám. Věděla jsem dobře, kam tou otázkou míří, jo, ale chtěla jsem ho trochu napínat. Proč tě to zajímá? Kvůli orientaci. Nechala jsem ho několik minut bez odpovědi, ale protože i on mlčel, rozhodla jsem se první prolomit bariéru. Jinak by tento duel skončil patem. Jakou orientaci jsi měl přesně na mysli? JJJ Odpověď byla stručná.  To to trvalo…. tralala tralala mám ho.

 

To je zajímavé, utekl pouze týden od našeho posledního setkání a je to Petr, který právě teď poručil své nové pravidlo, že mě chce vidět až za 14 dní. J Skutečně chce přijet. Ty jo, tak teď to musí lítat. Uklidit ložnici, koupelnu, vyhodit kočku a kočičí záchod, ... ufff, takhle rychle jsem ještě nikdy barák uklizený neměla J  Auuu, když jsem se vrátila do postele, na mobilu blikaly 2 nepřijaté hovory a sms od Petra.  Myslel, že jsem usnula.  Tak dobrou noc nebo spíš dobré ráno. Smůla! No ještě ho zkusím. Vyťukala jsem zprávu.  Jak teď mám usnout bez večerníčka LLJ  Petr už ale uklidil auto a byl taky v posteli. Ach jo. A mě se už vůbec nechtělo spát. Napadlo mě, nabídnout miláčkovi něco nového, co jsme spolu ještě nevyzkoušeli. Navrhla jsem mu bezpečný kybernetický sex po telefonu. Nechytal se, myslel, že pořád ještě zkouším zlomit jeho vůli a chci aby přijel.  Raději si počká  na online J

P:Já s tebou nehraji přesilovku, jen mám najeto 400 km a prostě už chci jenom spinkat. nic jiného v tom nehledej.

V: Já jsem v poho, kocoure, jsem taky unavená ... a klid, nic špatného v tom nehledám. Nebo bych snad měla? .....JJJ dobrou

 

Následující den jsem se ráno zastavila na kávě u Martiny. Probraly jsme všechny novinky a já skončila u toho, jak se Petr nechytal na sex po telefonu. To ji zaujalo. Jasně po 10 letech manželství to chce občas nějaké vybočení ze stereotypu. A tohle by právě mohla vyzkoušet. Manžel odjíždí na 4 dny lyžovat do Rakouska, tak by to mohlo zafungovat.  Ale jak na to? To je úplně jednoduché. J Z jakékoliv sms je nutné se vhodně přenést do postele nebo do sprchy, ta je taky moc dobrá, podporuje to mužskou fantazii. A pak už stačí jen pár citoslovcí a úspěch je zaručen. Vždycky jsem s tím měla úspěch, tak snad to pomůže i Martině....  Neměla bych vydat příručku, jak udělat chlapa v 10ti sms? Budu o tom přemýšlet JJJ.

 

            Ve čtvrtek se Petr objevil na naší poradě. Ani brvou jsem nepohnula, nedávám najevo své city před ostatními. Když jsem odcházela, ani jsem se neotočila. Petr stál mezi dveřmi a mával. Čekala jsem, že se ozve, až zůstane sám. Že spolu půjdeme na večeři a pak ke mně, ale mobil oněměl. Nic z toho se nestalo. Nechápu to! Já kdybych byla v ČB, tak bych byla připravená. Zubní kartáček a náhradní spodní prádlo se mi vejde do každé kabelky.

 

Nevydržela jsem to a poslala Petrovi sms MT.  Přišla nějaká rádoby vtipná odpověď.  Trochu konverzace nikoho nezabije ... tak jsem pokračovala. Absolutně bez důvodu přišla studená sprcha. Tak jo, jdu na večeři a vyřídit poštu. Cca ve 22.hod bych měl být doma. V 7.30 ráno rozchod. A vezmi si snídani, nic tu není. J   Ten se musel ..  nejméně praštit do hlavičky!!! To se mi snad jenom zdá. Tak on tady byl, neřekl ani slovo a za 2 hodiny si vzpomene, abych se sebrala a jela 80 km se s ním vyspat??? Tudy cesta nevede!!! Ale co mu odepsat, aby pochopil, že to přehnal a nevedlo to k našemu rozchodu po telefonu? Už to mám. Zajímavý návrh J),  neberu, jdu se taky najíst, a naštěstí jenom do lednice. J

Jak chceš.   Aha pánovi se šláplo na kuří oko, hodná holka se nesbalila a neutíká za páníčkem, když si milostivě vzpomněl. Ufff.To je dřina.   Musím se uklidnit, jinak to dneska špatně dopadne. ..... Copak se děje? Nerozumím J. Já ti přece nepsala MT, proto, abych se s tebou jela vyspat. Ovšem uznávám, forma tvé nabídky je originální.  Ty věci spolu úplně nesouvisely.... Haha tohle vyprávěj někomu jinému, no nic, takhle to nemůžu nechat.  Co s tím, co s tím, abychom se oba uklidnili a nezabili....

 

JO, přejdeme na úplně jiné téma. ...., Hurá to je ONO, Už zase normálně komunikuje. A nebylo to tak těžké. Tahle zkušenost se mi bude v životě ještě mockrát hodit JJJ

 

Hele bonus! na telefonu je nová sms. Jedu za tebou ... JO,JO tuhle smsku miluji!!!!!!!  No viděli jste to někdy? Ten chlap je neuvěřitelný, dojel se do ČB najíst a jede zpátky. Tak se projede. 160km navíc. Ale nemůžu říct, že to bylo zbytečné. Zase nás to někam posunulo, něco nového jsme se o sobě dozvěděli. Uklizeno mám, tak mu jdu rozsvítit a otevřít vrata. 

 

Přivítání bylo bouřlivé. Taky si myslíš, že jeden z nás dvou stejně jednou nezemře přirozenou smrtí? Tohle jsem si nemohla odpustit. Vím, že výčitky by nebyly OK ale tohle jsem mu říct musela. J

 

Milování bylo úžasné, nikam jsme nechvátali, Petr byl uvolněný a v pohodě, ne jako minule, .... dokonce jsme se v posteli i zasmáli. Úžasná dlouhá předehra, nádherný pohodový sex, mazlení, líbání,....  co víc si přát. A jako bonus po sexu jako obvykle neusnul a protože jsme si nestihli povídat před, povídali jsme teď skoro až do rána. Řekla jsem miláčkovi, jaký smutek jsem cítila minule v ČB a že je dneska zase někdo úplně jiný.  Vysvětlil mi, že je to tím, že ví, že už se mě za pár týdnů zbaví, odejdu do Prahy a zmizím mu z očí......  Dokonce jsem po straaašně dlouhé době od něj zase slyšela, že mě má docela rád. .... To je maximum, které je ochotný vyřknout nahlas. Už ho znám, takže vím, že mi svou lásku vyznává v posteli, tam nic nepředstírá.

 

Hmmm hmm hmm ráno chtěl Petr zase. Nějak mění své zásady chlapec, jestlipak si to uvědomuje... Dostávám se mu čím dál hlouběji pod kůži mění své zvyky a chování ..... dokonce se i večer v posteli nechal vést a ani neprotestoval jako jindy. Miluji ho.

 

Při odchodu mi nezapomněl připomenout, že už jsem si tímhle večerem vybrala příští pondělí.  Waau to přežiji, protože v úterý vstávám brzy a opět jedu do Prahy na další osobní pohovor J


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru