Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tátova škola

26. 07. 2010
24
30
590
Autor
Můra73

 

ve starých neckách na potoce

zkoušela jsem šidit čas

slyšet byl smích 

z úst mých dětí

 

pak na hrázi učila jsem synka 

zahozenými starostmi

sedmkrát plesknout o hladinu


30 názorů

MarK.
18. 12. 2010
Dát tip
..naucil se nakoniec plavat?:) ..mam rad tieto tvoje osobne pod i nad hladinove textiky:)*

Můra73
25. 08. 2010
Dát tip
moc děkuji za kritiku, včera jsem ji po delší době pročítala a s odstupem času už ji i já cítím jako nedokončenou...přemýšlím nad ní, ale nechci ji uspěcháním zmrzačit. Pokud najdu jak s ní dál, pošlu ti avízo.

mezimraky
25. 08. 2010
Dát tip
ano možná by chtělo si s ní ještě pohrávat, neřeknu jak, ale ten nahozený pocit svědčí o talentu ...

Můra73
05. 08. 2010
Dát tip
A.H., děkuji

A.H.
05. 08. 2010
Dát tip
*

A.H.
05. 08. 2010
Dát tip
*

Můra73
29. 07. 2010
Dát tip
Žabkovat mě kdysi učil můj táta, proto tátova škola... Snad bych to zacyklení času mohla zkusit v závěru nějak jemně zachytit...teď si s tím nevím rady. Pokud se mi povede něco vymyslet, pošlu ti avízo. Moc ti děkuju za kritiku, za zamyšlení...

Chtěl jsem napsat, že máš pravdu se začátkem druhé sloky a nemáš. Ono to sedí, je to jen o způsobu čtení. Co nedokážu skloubit jsou poslední dva řádky. Přijde mi to, jako kdyby patřily do jiné básně. Pouze svou rychlostí , stručností a jasností. Začátek básně je napsaný s dávkou obrazotvornosti, svobody ve fantazii a najednou přijde závěr, tak rychlý a jasný, což bych mohl vzít jako klad, protože 90 % lidí neví co se závěrem. Tady závěr je, má myšlenku, je vyvrcholením. Sám o sobě je skvělý a přesto mi neladí, je jakoby v jiné tónině. Současně mám i dojem, že závěr by teprve měl přijít. Něco, co mě vrátí do atmosféry první sloky, dotvoří ten obraz, dokončí příběh. "Chyba" vlastně nemusí být ve formě, ani výběru slov, ale v příběhu? Moc jsem Ti nepomohl, jsou to jen pocity ... Možná jje to tak jak je nejlepší ..

Můra73
28. 07. 2010
Dát tip
return, děkuji za kritiku, máš pravdu, mohla jsem to nechat ležet na stole dýl... Učím se za pochodu, zkouším psát o něco málo přes rok. Snad můžu říct, že se na sobě snažím pracovat, hodně čtu, ale ještě se musím omlátit, abych strhla hrany... Hodně by mi pomohlo, když bys mi ještě konkrétněji napsal, co ti na téhle práci vadí. Cítím, že přechod na druhou strofu se mi nepovedl, konkrétně verši "pak na hrázi učila jsem synka" jsem měla dát mnohem více pozornosti, lepší formu.

Bíša
28. 07. 2010
Dát tip
T.

Nechápu, když už Tě napadne krásná momentka, něco co má obraz a cílovou skupinu zasáhne, proč to nedotáhneš do konce ... tohle je polotovar .. ok, můžu ho otipovat, protože je to nadprůměr zdejší tvorby, ale nestálo by za to, nechat tu věc uležet, dopilovat a zveřejnit o týden později?

Můra73
27. 07. 2010
Dát tip
Honzyku, můra moc děkuje, ale je to tak, že jednou se něčím trošku blýskne a třikrát se to skoro nedá číst :o))

Honzyk
27. 07. 2010
Dát tip
....Můra má talent, myslim teda, ale žádnej expert na to nejsem....daří se ti "myslet za roh" a nebojiš se pustit si palici na špacír. Necky OK...

...pěkný obraz*

Můra73
26. 07. 2010
Dát tip
děkuju

Můra73
26. 07. 2010
Dát tip
Metto, bezva napád, ale přemýšlej o zatížení zlatou cihličkou, samotná kreditka by, myslím, moc nehopsala :o)))

guy
26. 07. 2010
Dát tip
fajn pro radost :-)

Metta
26. 07. 2010
Dát tip
zkusim delat zabky kreditkou:)***


Můra73
26. 07. 2010
Dát tip
hodně záleží na kameni, sedm se dá při troše cviku v pohodě :o)

jH
26. 07. 2010
Dát tip
mě se žabka na sedmkrát nikdy nepovedla, tak max pětkrát, jakej máš systém na to? :)

moorgaan
26. 07. 2010
Dát tip
cas neosidis..natoz staryma neckama!

dadadik
26. 07. 2010
Dát tip
*

Můra73
26. 07. 2010
Dát tip
průkopnick: "muzika není pro každého, jen pro ty, co maj uši hladový" dovolím si tady použít od Vlasty Redla :o) Ušáku, šepote, díky

průkopnick
26. 07. 2010
Dát tip
Není špatná, jen trochu bez chuti.

:)..mám příjemný pocit po přečtení..T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru