Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

cena lásky?

19. 10. 2010
2
5
1257

 

 "A to je jako všechno, co mi k tomu řekneš?"

Trochu sobeckej, krásnej a nebezpečnej. Vždycky takovej byl. Zlobí se. Tentokrát oprávněně. Z jeho strany spousta znásilněných slov. Co víc po mě může žádat? Má všechno. Schoulím se u jeho nohou a zavřu oči. Záleží jen na něm, jak se zachová... Čekala jsem a čekám na něj celý život, uprostřed všeho, neprávem potrestaná, jsem zůstala sama. Na pár minutách už nesejde. Přítomnost mizí každou vteřinou a stává se minulostí. Nikdy jsem ho nepřestala milovat... Nikdy...

Jaká je cena, kterou jste ochotni zaplatit za lásku? Za tu skutečnou, pravou, ne za pár minut vášně...?  V.



 


5 názorů

/Markéta/
29. 04. 2011
Dát tip
moc pěkný


Alegna
20. 10. 2010
Dát tip
nevím, myslím, že u opravdové se o tom nepřemýšlí, za upřímnost *

ArnieR
19. 10. 2010
Dát tip
(Co po mně může víc žádat..) A někdy je ta pravá a skutečná láska pro druhého jen pár minutami vášně. Jsem ochotna svou láskou za něco zaplatit. Ale už nikdy nechci platit za lásku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru