Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o co přišly moje děti

25. 11. 2010
4
6
1143
Autor
ikaika

O pionýrské šátky

o píseň Rusi Matky

o spoustu blbých keců

o nezletilý sex  z hecu

O touhu být svobodný.

 

O bratry Slováky

"A Slezko je vážně země -tati?"

o spartakiádní cvičení,

a pětiletek plnění.

O touhu být svobodný.

 

O peníze bez ceny

o budoucnost zbavené změny

o oficiálních přání

o soudružské přivítání

O touhu být svobodný.

 

O mrtvé kamarády

O loutkové vlády

O státní hranice

snad i  o příušnice

přišly moje děti.

 

O touhu být být svobodní.

 

Viděli jsme je shrbené,

mávající mávátky,

viděli jsme je zlomené,

kupředu - ani  o krok zpátky...

 

Přichází o to moje děti?

 


6 názorů

avox
27. 05. 2011
Dát tip
autor to jistě myslel dobře, ale pojal to moc jednostranně, každá doba má své klady i zápory, záleží na tom, co převažuje... tak jsem jen chtěla nabídnout i ten druhý pohled. :-))

koloušek
27. 05. 2011
Dát tip
avox, zdravím, to jsme se tu hezky sešly a společně si zanotovaly. Už jsem na to zapomněla, ale tehdy mi to nedalo a musela jsem zareagovat. Snad se autor nenaštval.:-)

avox
27. 05. 2011
Dát tip
Koloušku, neřekla bych to líp, tobě bych poslala tip... Svobody maj, až bůh brání, máma má dvě zaměstnání, platí paní na hlídání... paní dělá zač ji platí proto moji milí zlatí - hlídá, nedá vychování...

koloušek
26. 11. 2010
Dát tip
O co nepřišly naše děti: o herny a Mekáče o značkové kapsáče mobily a satelity spoustu zboží bez kvality počítače klávesnici bezdomovce na ulici multikina, sexshopy a sladkostí na kopy možnost práce bez záruky a bez práce jde to taky všechno nejlíp na splátky nesmyslné pohádky kamarády feťáky flákače a šmíráky o nejistou budoucnost keců, těch je stále dost, bankroty a inflaci málo peněz za práci NASO, NATO, UNII ať jsme v první linii vládu velké koalice cestování bez hranice... Svobodu - tu tedy mají, jak si jí však užívají?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru