Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesmutná a veselá
03. 02. 2011
19
83
1161
Autor
brackenridge
smutná
pohřbili tě v sadu
prdelí nahoru
abych si v té ďuře mohla
zaparkovat kolo
veselá
babička chodila do lesa ná dřivi
ná maliny
ná houby
ná brusinky
ná piču
83 názorů
POdívej, já jen konstatoval, že jsem tu dlouho nebyl a že se nestačím divit, že se místo na kritizování, nebo chválení autorova díla, změnilo na místo, kde se lidé napadají a urážejí. Tys mi na to odpověděl: "Mám tě snad obejmout?"
V kontextu s předchozím textem ta věta zní dost ironicky a ironie není projev kladného postoje. Spíše projev nesympatie. To je vše, co jsem chtěl říct. nechtěl jsem rozproudit žádnou debatu. Prostě jsem se jen podivoval nad tím, kam jsou lidé schopni zajít a hlavně proč. To je celé.
Původně jsem to psal všeobecně. Tys zareagoval. Ale myslím, že jsem to napsal celkem jasně. Víc to nehodlám rozebírat.
Podívej, neznám tě a jsi mi docela fuk. Zvláště když mi dáváš najevo své antipatie. Jen jsem konstatoval, jak se místo pro kritiky k dílu autora změnilo v kolbiště kde se lidé hádají a navzájem urážejí. To o něčem svědčí.
Dave Lister
04. 02. 2011sepotvkorunachstromu
04. 02. 2011
Já ho vůbec nechtěla točit.. když on se tak snadno nechá.. moc se omlouvám.. musím jít pracovat, lidi, za tohle nejsem placená..
sepotvkorunachstromu
04. 02. 2011sepotvkorunachstromu
04. 02. 2011
Já taky.. sledovala jsem to v přímém přenosu a ani jsem nedutala.. Marvin je tvůj rytíř, víš to? taky bych chtěla mít rytíře.. :)
sepotvkorunachstromu
04. 02. 2011
Cože? Moje teta je hovado?
Jinak trolling je, když se někdo sere do věcí, do kterých mu nic není.
Vysvětlovat ti nic nebudu, protože metoda vysvětlování na tebe nefunguje, protože si stejně pořád meleš svou. Nezabrala na tebe ani metoda otázková, protože prostě ani neumíš jasně odpovědět na jasnou otázku. Na jednoduchou a jednoznačnou otázku Podle tebe to bylo jako slušný?, na kterou lze jednoduše odpovědět buď ano nebo ne jsi odpověděl:
Jak ty na mě, tak já na tebe.
Takže já už si z tebe můžu tak akorát dělat prdel. Ty prostě posloucháš jenom sám sebe, tak si to moc neber a uvolni se u následující scénky.
Ty už si ani nepamatuješ, že ses do toho nasral a začal mi říkat, co mám jako podle tebe dělat, a že mam asi něco s očima, aniž bych tě já o něco žádal nebo ti poslal avízo? Ty už si to fakt jako nepamatuješ?
Tobě to fakt přijde normální? Přitáhneš sem, začneš mě pérovat a nadávat mi a tobě to přijde jako normální? To myslíš vážně?
sepotvkorunachstromu
03. 02. 2011brackenridge
03. 02. 2011brackenridge
03. 02. 2011
Ja tak nejak pochopim leccos, ale tohle uz je fakt. Za prvy to je otrepany vtip, takze to ani neni tvuj napad, za druhe zpracovani take vesmes zadne. To sem fakt kazdy muze vkladat cokoliv, co zrovna zaslechl v praci. Trab my ted mame v automatu na kafe mys.
brackenridge
03. 02. 2011
to byla ta Čumnečumová, viď? já dřívávějc taky hodně chodila, ale teď právě taky přemejšlim jestli to neni všechno ná piču, dyť je to pochcaný vod lišek a jezevců.