Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Virusení

13. 02. 2011
12
16
1911
Autor
PST

Jsem tu a nejsem, tvé doteky nevnímám.

Vidět mě nemůžeš, průhlednou schopnost mám.

Pod tlakem pocitů, zamlžím myšlenky,

půjčím si chromozom, bez splátky, bez směnky.

V klidu se pomnožím, zničím tvé vlastní já,

odejdu v tichosti s přísunem morfia.

Už nás nic nebolí, dlužni si nejsme nic.

Protkáni sdílením tepen, žil, vlásečnic.


16 názorů

...*

Ostrich
13. 04. 2011
Dát tip
podivuhodná báseň, ano, v tom kolotání základních replikačních cyklů lze najít modely na to kolotání naše velmi dobře... máme stejnou síťovou přirozenost.

PST
15. 02. 2011
Dát tip
Děkuji všem za názory, velmi si jich cením. Pro ty, kteří nenacházejí smysl řádků, nabízím letmého průvodce: Vir je osoba, stejně jako on tu je, ale není vnímána, chybí jí zřejmě city, je to šedá myška. Ve vztahu vždy ta druhá. Má tolik tísnivých pocitů, že je raděj nevnímá - zamlží. Jedinou šancí pro ni je, stejně jak u viru, využít část toho druhého, aby se posunula někam dál, aby "vyrostla", aby něco dokázala. A udělá to nefér, jako ten vir, ale protože jí do té doby nikdo neuznával, ani trochu toho nelituje - nyní jsou si rovni. Ale ví to jen ona, a tím je možná právě dál...

Stařec_007
14. 02. 2011
Dát tip
T*

Miroslawek
13. 02. 2011
Dát tip
otroctví

Noneta
13. 02. 2011
Dát tip
virusení...jako klokotání virů asi.... taky by to mohlo být vyrušení,,,jako sebe sama.... resp.zrušení sebe sama....anulace ega....

hermafrodit na drogách?

PST
13. 02. 2011
Dát tip
Ano,ano, protkáni už to jdu opravit, v noci člověk občas chybku přehlédne. Díky :) Samozřejme o chřipku tu nejde :)), ale každý jistě najde své...

orbital
13. 02. 2011
Dát tip
tomu říkám naturalizovaná poezie! takový básnický popis chřipky apod. :) * v posledním verši máš podle mě chybu v prvním slově "Protkání". nemělo by být "Protkáni"?

renegátka
13. 02. 2011
Dát tip
Tvá báseň se mi líbí.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru