Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Amatérské autorské čtení

25. 02. 2011
2
8
1516
Autor
Saetri-Ihn

Vážení Písmáci,

rád bych Vás pozval na Amatérské autorské čtení, jež se odehraje v pondělí 28.2.2011 v prostředí literární kavárny Café 09 v Moravské zemské knihovně v Brně, tentokráte s podtitulem -"snění". V literárním bloku a následné diskuzi se Vám od 19.00 představí začínající autoři jak s poezií, tak s prózou.

Vystoupí:
Hanka Toulavá, Fux, Andreas Gajdošík (Saetri-Ihn) a Jirka Růžička.
Barbora Macková se pro nemoc bohužel nezúčastní.


Jste srdečně zváni.

 

Akci podporuje Nadační fond studentů Filozofické fakulty MU. 




8 názorů

Saetri-Ihn
02. 03. 2011
Dát tip
á! ty jsi ten neznámý písmák :) kterého jsem nějak minul... děkuju Ti za fotky, jsou fajn, a myslím, že nejsem jedinej, koho potěšily :)

papouch
01. 03. 2011
Dát tip
tu jsou nějaké fotky http://pousek.rajce.idnes.cz/110228_Cteni_MZK/ Ináč.. to bylo čtení nad očekávání příjemné a zajímavé.

papouch
25. 02. 2011
Dát tip
...to je furt keců :-)

Saetri-Ihn
25. 02. 2011
Dát tip
opravdu promiň

katugiro
25. 02. 2011
Dát tip
už se těšim, až přijde papouch a začne se ptát, jestli je to MZK v Praze, v Poděbradech, nebo v Karviný :)

Santi€
25. 02. 2011
Dát tip
to by mohlo být zajímavé, bohužel tou dobou budu koupat dítě

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru