Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svou cestou

08. 03. 2011
5
13
1714
Autor
Adien

okamžik

Opojena cinzanem

(rychle vypitým)

si na síň slávy nesáhnem

(a já teď našla rým).

 

V opojení alkoholu

lásko krutá, běž už pryč

padám odnikud, přec dolů

a ze života zbyl jen kýč.

 

V opojení sladkých lží

a básniček co křičí: nic!

nikdo po nikom netouží

a přesto bychom chtěli víc.

 

Tak opijme se vínem z vína!

Nikdy není pozdě žít.

Ač život je jen kocovina.

Já jsem já - tak nech mě jít.


13 názorů

alcap on e
10. 06. 2013
Dát tip

T


Adien
07. 08. 2011
Dát tip
nesmíš to řešit - ber to prostě jako trochu větší překážku... koneckonců: oni byli kdysi taky jako my

Je to trapný, když jsem to tu objevila, tak jsem byla nadšená, protože opravdu ráda píšu, ale ty lidi "mazáci" zde..umějí akorát kritizovat "nás" a přitom se považovat skoro za boží oko, který tomu sakra rozumí...to, že jsou stranický vůči tomu u koho mají pocit, že si kladnou kritiku zaslouží (protože už se stal taky vpodstatě mazákem, tudíž jedním z nich) to už jim nedochází...je to v háji, ale máš pravdu je to tak všude...

Adien
07. 08. 2011
Dát tip
naprosto souhlasim! ale ono to tak platí u všeho, kamarád mi říkal o internetových galeriích fotek, jenom ten kdo je tam známej, má každou fotku skvělou a úžasnou.... a kamarádi si tam navzájem dávají fotkám nejvyšší hodnocení, protože jsou kamarádi...

Přesně tak. Koumala jsem dva lidi - oba volný verše a vpodstatě na stejnym levelu...u jednoho v tom nikdo pořádně nic neviděl, chtělo by to zapracovat (tento autor je zde asi půl roku) - druhý v tom měl hlubokou myšlenku a opět je dostal...ač to celý bylo tak o velkym hovně, že sám tento autor se jim za rohem musel smát, za to že mu lajkují práci, kterou během deseti minut vymyslel (tento autor zde však byl už tři roky a navíc měl vyšší věk) opravdu nechápu ty kritiky zde...asi tak 10% bych zařadila mezi upřímný, objektivní a neovlivněný...zbytek mi připadá jako kopírku "názoru nad sebou" ...:))

Adien
07. 08. 2011
Dát tip
jo, to jsem si taky všimla, jakmile tu nemáš jméno tak jsi nula a tvoje díla jsou kýčovitý, nezajímavý, nebo už je napsal někdo jinej a líp... :D

hehe :) To já po víně mám taky kupu nápadů jen bohužel neudržim pořádně tužku v ruce a do rána to zapomenu :D No kolikrát ty nepromyšlený věci bývaj lepší jak ty propracované...ale všimla jsem si, že lidem na písmáku se člověk stejně nikdy a ničim pořádně nezavděčí...takže pokračuj ve víně ať je ti to aspoň jedno :D ;)

Adien
07. 08. 2011
Dát tip
super :-) díky :) jinak - tahle báseň byla pokus, napsala jsem ji rovnou do toho okénka pro odesílání....(jindy kopíruju pár dnů staré několikrát opravované texty) - tady jsem prostě otevřela "nové dílo", něco napsala a hned odeslala... :)) (Pravda že víno pomohlo... :-))

To zkopírování byla hyperbola Jinak myslim, že moje kontakty někde na ICQ (např.) namají ani páru o nějakym písmáku, o mojí přezdívce natož pak o "Adien" chtěla jsem ti tim jen říct, že s tim plně souhlasim :)))

Adien
07. 08. 2011
Dát tip
hej, klidně kopíruj, ale napiš tam pod to moje jméno ;) jinak díky

Tak opijme se vínem z vína! Nikdy není pozdě žít. Ač život je jen kocovina. Já jsem já - tak nech mě jít. - - tak tohle si asi zkopíruju do statusu a nikdo nepozná, že jsem to nepsala já...pěkný, pěkný slečno :)) - *

Adien
09. 03. 2011
Dát tip
díky :-)

Mno pro mě jasný Tip*, je mi docela blízká, protože život je jen opravdu kocovina..:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru