Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konečná

09. 03. 2011
3
11
1103
Autor
Tisovyluk

Už mi rozumím jenom já sama.


11 názorů

Tisovyluk
10. 03. 2011
Dát tip
shariku, dává to úžasnou možnost čtenářům dílo teprve vytvořit. hloupej nejsi, ještě jsi tam prostě nedošel anebo jdeš prostě jiným směrem.

sharik
10. 03. 2011
Dát tip
no, možná jsem fakt hloupej, ale já v tomhle díle nevidím ani žádnou zázračnou myšlenku. zkrátka v tom nevidím nic, ale když ostatní v tom něco vidí, asi je chyba ve mně... :)

shariku, na dílo stačí i prázdný list :o)

sharik
10. 03. 2011
Dát tip
vážně nechci rejpat a znít nějak nepříjemně... ale tohle vážně stačí na dílo?

Tisovyluk
10. 03. 2011
Dát tip
já mám pocit taky, že rozumiem všetkým ale mě samotné jenom já sama, jak jsem napsala výše. :-)

gabi
09. 03. 2011
Dát tip
ja mám zasa /niekedy/pocit, že rozumiem všetkým, len sebe nie :-) ale *

Alegna
09. 03. 2011
Dát tip
nerozumím ničemu a nikomu, jen ve světlích chvilkách mám pocit, že přece jenom možná... :-)

Tisovyluk
09. 03. 2011
Dát tip
naopak, znamená to, že si smrdim a rozesmívá mě to.

cítit se pozitivně znamená že si voníš? :o) asi to tipnu, na druhé čtení mě to baví ještě víc...

Tisovyluk
09. 03. 2011
Dát tip
chce to vytrvalou introspekci. taky, když jsem psala toto dílo, cítila jsem se pozitivně, tudíž Tvůj komentář je správný.

to jsi na tom dost dobře, co by kdo za to dal :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru