Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lež trochu jinak

18. 03. 2011
3
20
1193
Autor
Tisovyluk
Nejdřív se pořádně vylež,
a pak už nelži více,
do světa vypustils lží už na tisíce.
 
 Lež, máš krátké nohy,
odpočiň si, do tepla je dej,
své srdce pak v upřímnosti hřej.

20 názorů

Tisovyluk
21. 03. 2011
Dát tip
čtu to znova a opravdu se mi to líbí. klikám na další tip, třeba se tam omylem objeví. Květoni, děkuji za informaci o lžících, naštěstí jsem lžíce nezakomponovala do díla. Metto, mockrát děkuji za komentáře :-) aleši, aby Ti Květoň nenapsal, že porát se píše porád. :-) díky Storožnicyne.

cesta lži je okľuka, ale paradoxne má najkratšie nohy :D dobre celkom *T

no jo, porát :o)

Metta
18. 03. 2011
Dát tip

Metta
18. 03. 2011
Dát tip
:-)))))

Metta
18. 03. 2011
Dát tip
mocinky moc

Metta
18. 03. 2011
Dát tip
líbí

Metta
18. 03. 2011
Dát tip
T.

Metta
18. 03. 2011
Dát tip
ale možeš si dát téček a smajlů pod dílo kolik chceš:-)

Aleši, nemystifikuj nezkušené. Přechodník přítomný výrazu lhát, je - lha, lhouc, lhouce. Lžíce slouží k jezení polévky nebo k obouvání bot. (Já vím, taky je na bagrech.)

Tisovyluk
18. 03. 2011
Dát tip
hm, tak to je škoda, to se teda budu muset zaregistrovat pod několika pseudonicky.

Ne, navždy tam budeš mít jen ten jeden :-)

Tisovyluk
18. 03. 2011
Dát tip
no, a to bych se mohla dostat i do nejštenějších děl jen díky mé vlastní komentující píli, viď? počkej, to si nemůžu klikat svoje vlastní tipy?

ano, postupuješ správně. čtenost se dá naklikat snadno, s tipy je to složitější :o)

Tisovyluk
18. 03. 2011
Dát tip
lžíce ležel:-) Aleši, Ty to máš fakt zmáklý! rozhodla jsem se, že tady na písmáku si to budu sama chválit, téměř zde nejsoujiní, kteří by tak učinili a já bývám nerada nepochválena. :-) a navíc si po každém mém novém přidaném vlastním názoru-kritiky, přidávám i tip.

je dobře, že si autorka sama dílo pochválila, říká se tomu výchova příkladem.

Norsko 1
18. 03. 2011
Dát tip
poslední verš je velmi romantický, ale na mě nepůsobí

lžíce ležel...

Tisovyluk
18. 03. 2011
Dát tip
tak ta je super!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru