Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

22. SUPERKOULE - fantasmagorie - dílo č. 16

23. 06. 2011
1
11
886

 

 Patří Ťarcha Tvorenia také k lobbyistům Artilerie?


Royal D. Shell dosud ani neuzavřel svu firemní zásuvku a generál Motors už si sedl na jeho stoličku:

"Badať tu nie usilie," uplatnil svoje jazykové znalosti z Vysoké vojenské školy vojenského týlu trojnásobného hrdiny Sovětského svazu a jednonásobného hrdiny Československé socialistické republiky armádního generála Ludvíka Svobody, ale Royal už si ho nevšímal. Jak jen si mohl myslet, že Electric bude váhat, než ho vyhodí, hořce si pomyslel. Vždyť Motors byl generál jako Electric. Co na tom, že pouze dělostřelectva?

Usedl na okraj cesty a rozplakal se: "vzdělaná správcová si z nás nedělala legraci, když nás učila větu: he lay down quietly and died. Brzy ji použiji."

Ještě že ho tady na rušné a dlouhé Široké ulici neslyšel nikdo z osobního, určitě by mu navrhli snížit odstupné. Ale co na tom? Hrobku má předplacenou. Ještě dnes si s Ťarchou zajde zkontrolovat, jestli je na hřbitově všechno v pořádku.

Tak uplynulo září a v ulicích chodili stále stejní lidé, jenom British se neukázal. 

"Ťarcho, vrať se!" volával na ni, když ji spatřil. Ani se neotočila. Vždy spěchala. Nejčastěji do Domu potravin, ale tam se Royal bál jít za ní. Uklízečka ho už několikrát ostřelovala minometem.


11 názorů

avox
27. 06. 2011
Dát tip
a tak mně to taky neva, jen se divím :-)))

heartrate
27. 06. 2011
Dát tip
mně to neva, taky mám občas sto chutí dát sama sobě tip z útrpnosti :))

avox
27. 06. 2011
Dát tip
sám sobě tip?! a docela veřejně... nevěřím svým očím

heartrate
25. 06. 2011
Dát tip
tomuhle nerozumím a nic to se mnou nedělá, možná proto, že armádní a válečný téma nemám ráda.. "badať tu nie usilie" není dobře slovensky, nevím, jestli je to záměr

Prosecký
24. 06. 2011
Dát tip
Tak, toto kolo koule je docela bída. uděluji tip z útrpnosti.

..to by jeden neřek.,.jak sou zákeřné..že?..))

teploušek
23. 06. 2011
Dát tip
od teď se bojím se i uklízeček!


kdyby to tak četl generál Parcel...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru