Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Táborák?

27. 06. 2011
1
13
1096
Autor
Jurda

U táboráku

 

Ve spacáku pod širým nebem, noc je dlouhá a krásná. Praskající oheň co už pohasíná, přivolává sny. Vzdálené zastřené tóny kytary a veselý povyk, ze země kde ještě nedošlo víno a rozverní lidé nechodí spát, se mísí s posvátným tichem noci.

Obláčky kouře ze skomírajícího ohně stoupají k nebi a vzduchem je cítit pryskyřice. Noční vítr mi čechrá vlasy a hladí moji tvář.

Na nebi tisíce hvězd. Koukej! Padá…

Co si jenom přát?

Aby ty kaštanové vlasy, co vedle mě se zaplétají do měsíčního kvítí, a jejich vůně splývá s vůní noci a je tak omamná…

Navždy ať zůstanou tak krásné, i s úsměvem který je provází v mém objetí.

Moje milá spí, víčka se chvějí, roztomile rozrušená tvář, jak dívky občas mívají, když sní…

Jdu spát…

.

.

.

Zlato! Zlatí! Miláčku! (budí mě něžný ale naléhavý hlas)

 

Spim…copak?

.

Ruku!

 

Ach ty ženy…

 

Miluju Tě…


13 názorů

avox
28. 06. 2011
Dát tip
Kdyby to skončilo tím "jdu spát..." mohla bych si představovat své noci z vandrů, pokračování však dalším představám brání, škoda...

větroplach
27. 06. 2011
Dát tip
neumím si představit že si někdo neumí představit vůni pryskyřice :) .. to se pak těžko loví atmosféra. vítr co v noci čechrá vlasy moc dobře znám... mně se miniaturka líbí *

problém je právě v tom, že nespí...akce nebude :o)

MDavy: akce se mohla odehrát mezi jinými postavami než je hlavní hrdina a jeho milá...ta přeci spí. Proto je tam ta poznámka "ach ty ženy..."

Jurda
27. 06. 2011
Dát tip
Akce neni, to je pravda k tomu sem se jeste nedostal, ma to bejt vyjadreni urcitejch pocitu, bez deje ale ne v poezii mel by sis predstavit ten vecer a tu krasnou atmosferu zbytek uz si muzes domyslet :-)

Honzyk
27. 06. 2011
Dát tip
...no, mne se na textu libi, ze je pozitivni a neznej, byt dalo by se hodit trosku do jinyho, civilos kabatku, aby bylo "citelny" i pro me treba, zeo-))

Jurda
27. 06. 2011
Dát tip
Jasny no, proste tohle je spis pro holky :D nez ze by to bylo nejak hodnotny :D

Fruhling
27. 06. 2011
Dát tip
Máš recht, sentimentalita je záchranná brzda slabých. Mám ale pocit, že sentimentalita a sladkost jdou ruku v ruce. Najednou jsem zvědavý, jak se s tím do budoucna popereš .)

Jurda
27. 06. 2011
Dát tip
uznavam ze se to muze zdat preslazene nicmene snazim se aby to bylo co nejmene sentimentalni :-)

jako že tu ruku měl dát jinam?

Fruhling
27. 06. 2011
Dát tip
Přeslazené. Jako by to mělo přebít suchý základ.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru