Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

3 nedeľné zastavenia

16. 10. 2011
3
5
1024
Autor
thales

1.ZASTAVENIE

Má najrozkošnejšie atribúty chromozómu X. úsmev, z ktorého sa mi permanentne kazia zuby. A vie urobiť stojku. Ja neviem. Ja prečítam len pár posratých kníh v úplne bežnej statickej polohe. A som vraj to najkrajšie decko, aké ti hádzalo kôstky do okien. Sranda. Minule, keď si ma priviazal o posteľ , zašepkal - strašne ma vzrušujú ženy - a odišiel, mi to také vtipné neprišlo. Ale možno som len nemala svoj deň. Alebo sa predsa musím naučiť stáť druhým na hlave.

   2.ZASTAVENIE

Môj otec nevedel, že som sa narodila. Keby to vedel, logicky by si všimol oči úplne identické jeho očiam. Aj to, že vždy opúšťam miestnosť ako prvá. Aj to, že vždy chápem princíp zotrvačnosti . Ale on si len sadol za stôl, najedol sa a rýchlo odišiel do práce. A počkal na svoje pravé deti.

3.ZASTAVENIE

Každý má svojich démonov. Neviem síce ako  to súvisí so mnou, ale minule ma jeden celkom živo presviedčal, že sa vezmeme, budeme mať dve deti, budeme bývať na ostrove s nejakým divným názvom, budem piecť koláče a chytať ryby. Zdalo sa mi to nepravdepodobné, keďže som nikdy nechytila žiadnu rybu. Ale zatváril si sa dosť presvedčivo, tak ich budem aspoň púšťať. Keby mi náhodou chceli splniť niečo, čo sa aj tak NIKDY, ale naozaj NIKDY nesplní.


5 názorů

thales
30. 10. 2011
Dát tip
tak to si ma veľmi potešil, vďaka :)

Chigwell
29. 10. 2011
Dát tip
Milá thales!Proč vy Slováci,když už něco vyplodíte,tak to FAKT stojí za to ?!!!No já nemám slov,prostě úžasný *

thales
17. 10. 2011
Dát tip
tesi ma ze som zaujala a dokonca dvojnasobne super no a 2. je psychologicke vyrovnanie a 3. da sa povedat tiez ... ked uz sa neda robit dozor na prechadzke :)

:D tak paráda,dnes sa ti podarilo ma dvojnásobne zaujať a ešte k tomu pozitívne a áno,usmievam sa :D -moc to nejdem hodnotiť z lit. hľadiska-lebo "jen tak pre radosť" ja taká kategória do počtu,kam patria práve takéto,inde ťažko zaraditeľné kúsky.Ale v 1. zastavení máš brtutálne obrazy,2. mi príde ako psychologické vyrovnanie,kde chýbal len kúštik k patetickosti,ale udržala si sa pekne nad hladinou :) a o trojke sa to už až tak nedá povedať..tam sa mi páči akurát tak 1.a 2. veta.-inak sa to zviezlo z kopca. Celkovo však good job *T :) P.S: Každý máme svojich démonov,ale nemali by sme ich púšťať na prechádzku bez dozoru ;)

gabi
16. 10. 2011
Dát tip
zaujalo *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru