Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLiterárny draft 2012
Autor
Aššurballit
Literárny draft 2012
Rok 2012 sa blíži a OZ Literis by rado v tomto roku pripravilo sériu autorských čítaní, ktoré sme nazvali Literárny draft.
Kto?
Literárny draft je projekt, ktorý sa obracia predovšetkým na autorov publikujúcich na internete. Autorov, ktorí sú známi takmer výhradne prostredníctvom svojich nickov, či blogových stránok. Autorov, ktorí nemajú žiadnu alebo majú minimálnu publikačnú činnosť v tlačených periodikách - teda autorov, ktorí sú zatiaľ neobjavení, ale radi by objavenými boli. (Autorov nepíšucích na internet, samozrejme, nevylučujeme.)
Prečo?
Vzhľadom na to, že internet je najprirodzenejšia forma mladých ľudí ako publikovať svoje literárne diela, a že aj v tomto prostredí môžeme naraziť na veľmi zaujímavých autorov s dostatočne veľkým talentom a potenciálom na to, aby si zaslúžili byť prezentovaní na verejnosti a Literis by týmto autorom rád pomohol vyniknúť, ukázať ich potenciál, posunúť sa k pravidelnému vystupovaniu na literárnych akciách.
Ako to bude prebiehať?
Prezentácia autorov bude prebiehať formou autorského čítania. Akcie budú prebiehať v týždni, obvykle v stredu od 17,00. Prvé čítanie je naplánované na február 2012, ďalšie info budú upresnené.
Počas čítania vystúpia 4 autori + 1 špeciálny hosť (z radov, nazvime to, známejších autorov).
Kontakt
Neváhajte nás osloviť na mailovej adrese draft.literis@gmail.com, pripojte ukážku Vašej tvorby, a ak sa nám bude zdať zaujímavá, radi Vás oslovíme.