Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAkt zlomyslnosti
18. 11. 2011
19
52
6901
Autor
Kočkodan
Kdo chce nevidomého slyšet klít, hůl mu vždy vezme.
52 názorů
Nastestí neslo o štěně, protoze prastěné štěně je praštěně. :-)
Nevím, zda jsi mela chut a cas císt komentáre, me osobne se ta následná diskuse moc líbila.
Musím se chca nechca priznat, ze jsem tvou poznámku o overování úplne nepochopil.
blboun nejapný
19. 02. 2012
Jestli zertujes, tak je to dobré, pokud to myslís vázne, potom se stal prusvih.
blboun nejapný
19. 02. 2012blboun nejapný
18. 02. 2012
Pro úplnost informuji, ze máme s Alesem krome literární geniality spolecné také i vousy. (Tedy kazdý jedny.)
aleš-novák
01. 12. 2011
FAE, tys tomu zase nasadil korunu! :o)))))))) A kdybych chtěla rajtovat na detailech, tak ti řeknu, že kníru mě pravidelně zbavují na kosmetice horkým voskem, takže i v tomhle ty rozdíly až tak velké nebudou, pokud by mě dotyčný potkal těsně před tím bolestivým zákrokem... :o))))))
K popravě nevidomého je potřeba použít slepé patrony...
Toscanu a aleše v podprdě rozeznáte snadno. Číslo podprsenky je sice stejný, ale aleš-novák má fousy.
Aleši, nevoditelného psa jsem měla jako holka... Nebyl zvyklý na vodítko a když udeřila nutnost, aby na něm byl, táhl tak zběsile, že málem uškrtil sám sebe. Po návratu z takové procházky zpravidla i při své jinak živosti (typický foxlík) upadal tak na hodinu do mdlob... :o))))
Tě zklamu, Kočkodane, ale kvůli focení jedné fotky si kombinačku fááákt kupovat nebudu! :o)) Mi to vždycky přišlo jako z mého pohledu divně využitelný (spíš nevyužitelný) kus oděvu, takže jsem vášni ke kombinačkám (ani ke kombinačkám, protože jsem na technické věci totální lempl) nepropadla nikdy.
JO, a může se slepý někdy chovat zaslepeně? Pokud ano, jak to v praxi vypadá? :o)))
Já to bral automaticky jako dalsí tvuj fórek – narázku na nekvalitne pracujícího vodícího psa.
Vsak jsem si take jiz ríkal, co se s tím Alesem deje, to má fakt nejakou tvurcí krizi a ta mrcha múza na nej kasle? Stydím se za tu absurdní myslenku “Ales Novák – tvurcí krize”.
aleš-novák
24. 11. 2011aleš-novák
24. 11. 2011
No, uvidím ...
Hlavne se ale omlouvám za absentující písmeno t v light.
aleš-novák
24. 11. 2011aleš-novák
24. 11. 2011
Navrhuji vám variantu „ligh“ – Toscana zverejní foto v kombinacce, Ales s kombinackama.
Také jeste k tématu: Za vrchol stylovosti povazuji, kdyz se nevidomý prestehuje do slepé ulice.
aleš-novák
24. 11. 2011
To je dobře, Aleši, byla bych nucena přiložit taky nějaké foto pro srovnání, a to se mi fakt nechce. Co kdyby to nějakou místní rozvrkočenou poetickou duši dorazilo tak, že už by pak žádnou báseň nenapsala...? To si nemůžu vzít na svědomí. :o))
aleš-novák
24. 11. 2011
Do hry na slepou bábu (v tvým případě dědka) se ti teda motat nebudu, protože bych bídně prohrála - což člověka nebaví, ví-li to předem. Ale zase bych já tebe na hlavu porazila ve hře na Krvavý koleno, kterou jsme jako děti provozovali hodně často (v dospělosti už si jen díky vlastní zbrklosti a nešikovnosti občas přivodím krvavé koleno s malým K) :o)))))))
Kdyz jsem se zacetl do bonusu,
rozhodne neprisel pocit hnusu.
Dobrá Toscano, uznávám, radu vecí delat nemuzeme, ale v jednom jsme naprostá spicka – ve hre na slepou bábu. :-)
TOSCANKOOO:)*
Cakala som skor reakciu od Alesa...
ked som si ho predstavila v podprde, rehlila som sa na cely dom:)
Kočkodane, ty zvííííře neblahý!!! :o))))))
Ale abys to měl i s bonusem, tak mě ještě napadlo:
Může se nevidomý do někoho zakoukat?
Může být nevidomý zahleděný do sebe?
Může nevidomý čumět kde nechal tesař díru?
Může překvapeně civět?
Jak dlouho trvá nevidomému, než se někde rozkouká?
Může mu být něco trnem v oku?
Jak nevidomý kouká po holkách?
Jak chytá nevidomý lelky, když je nevidí?
Jak nevidomý maluje čerta na stěnu nebo straky na vrbě?
Jak nevidomý honí bycha?
Může nevidomý vyjeveně koukat?
Může koukat jako vyvoraná myš?
Může koukat jako opice do flašinetu?
..... tááák, a to máš za tu podprdu, hade! :o))))
Neveril jsem svým ocím, tolik komentáru mi myslím jeste neprislo. Díky za ne.
Me osobne hul dosud nikdo nesebral. :-)
Weleno, zlá urcite nejsi, ver gabi, nevidomí mají také smysl pro humor a smejí se i vecem, které se týkají zraku.
Más gabi bohuzel i pravdu s tou kategorii, hádanky jsou blbost, já jsem chtel blbustky, ale doslo k prehmatu.
Hani souhlasím s tebou, mne Toscana také nekdy pripadá jako Ales v podprde.
ale že ho to nase... když ten nevidomý nezačne klít, ale začne se smát :-)
Jedině v případě nevidomého platí, že dělá od nevidím do nevidím... :o)))))
ale prečo Hádanka?
Veď si nám všetko prezradil
či máme hádať,aké sprosté slovo použije? :-)
Blbůstky
já vím, že je to smutné, ale já jsem se prostě začala strašně smát...jsem zlá? :-( no nevím, každopádně TIP *