Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKaleidoskop
Výběr: Albireo
01. 01. 2002
5
1
6214
Autor
Danny
Propast nad našimi hlavami
Je plná hvězd
Temnota uvnitř našich těl
Je teplá a vlhká
A v těch výškách
I v těch hloubkách
Do sebe zapadají
Přírodní zákony:
Radost i bolest
Láska i nenávist
Život i smrt
Jsou vepsány
Do kaleidoskopu Vesmíru
Přesypávaného poryvy
Prostoru a času.
1 názor
NightStalker
01. 03. 2011Konstantinidisová
13. 01. 2002
Zajímavé...
Radost s velkym "R" a bolest s malym "b"
Láska s velkym "L" nenávist s malym "n"
Život s velkym "Ž" smrt s malym "s"....
a vy tu furt kecáte vo závorkách :))
Radost s velkym "R" a bolest s malym "b"
Láska s velkym "L" nenávist s malym "n"
Život s velkym "Ž" smrt s malym "s"....
a vy tu furt kecáte vo závorkách :))
Jenže ty závorky právě patří k tomu krásnému, pestrému a mnohotvárnému Životu :-))
Tak já začnu.
Kaleidoskop je něco jako endoskop, ale místo to huby či do ..... se ta trubice strká do kaleida.
Vesmír pochází ze slovanského "celý svět" a jest to veškerenstvo úplné.
Bacil je Bacil.
Wopi je jeho kámoš.
:))
Ale zbývá nám anonym číslo 3 * 7 * 2 na druhou :))
Dodávám, že Bacil, kromě toho, že je Bacil, je taky Wopiho kámoš :))
Zbývá nám i "prostor a čas", ale to už vysvětlujou jiný bedny, než jsem já, přičemž se docela zapotěj.
:)))
to jo :))
závorky jsou moc důležitá věc - bývaly doby, kdy jsem byl s nějakou dívkou uzavřen v závorkách a tam jsme byli v klidu a nerušeni, každá operace probíhala nad námi jako nad celkem a ne jen nad jedním z nás, což se později po odstranění závorek neodvratně stalo...
No jo... s roky manželství závorky neodvolateně korodují :-))) tedy, ale jsme to tady Dannymu pěkně zaneřádili, což? ale jak ho znám, nebude nadávát, nýbrž se zasměje s námi, viď, Danny ;-)
"Zaneřádili"? Ale ne, to je moc ostrý slovo. "Zkrášlili" by bylo postačující.
:))
Hura hura už funguju
co s tím když Tě staré ochablé závorky po letech opět sevřou pěkně u srdce, čímž vzniknou závorky v závorkách, které o sobě navzájem neví?
derivovat? intergrace by to řešila elegantněji ale to se ne vždy setkává v myslích krásných matematiček s pochopením...
A mezi tím vším entropie... v mozkomíšních plenkách
DNA závorek (čím vším jsou abrazivu (jako národ) sobě)
touží-li upřímně Gambrinus
:) en passant...