Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

01-01-00

03. 01. 2000
2
0
1801
Autor
Tanizaki

.. nad tímhle se nepřemýšlí ..
(tohle se vlastně ani nečte)

vynulujem letopočet a začneme od začátku kde jsme byli zapomenem schováme si na památku jenom možná kousky štěstí Rozpoutáme Velkou Hádku o tom, co ta slečna věští všemu lidstvu, k jeho svátku: "Skončíte jak šneci v kleštích křupati vám budou domy nepomůže Lamželezo nepomohou lidé z hory..." "Vidím sochy... lezou na zem Vidím stromy... běží srázem Vidím jehly v kupkách slámy... nebo trosky zašlé slávy Vidím části lidských rukou kterak zkouší souboj s nudou Prohrávají všechny šance... zabalí si tedy rance a utíkaj za svobodou... klopýtají rudou vodou Nikdo neví kde to skončí mazlili se slzou v očích až vrazili na uBohé vzpomenuté místo žalu Shlédli vlajku na stožáru Ale Běda... místo žáru lásky otce mileného čekalo je v ledu tělo které dutě DUTĚ znělo..."
Sarken
09. 01. 2000
Dát tip
začínat zase jednou od začátku není vůbec špatný nápad
jenom prostě nesmíme zapomenout na chyby a pak, když už je pozdě, se divit, jak se to mohlo tak zvrtnout.
líbí

Gala
08. 01. 2000
Dát tip
Krapet schizofrenní začátek konce. Moje já se bojí svého ty.

leontynka
07. 01. 2000
Dát tip
...
však ty nevíš, poutníče

Print
07. 01. 2000
Dát tip
Lapám... hádej po čem???:-)))

Tanizaki
06. 01. 2000
Dát tip
...kazdy den je novym zivotem...

Jean
06. 01. 2000
Dát tip
A každý život je novým dnem?

Rivka
05. 01. 2000
Dát tip
Asi tomu (jako obvykle) moc nerozumím... ale ten konec...

Jean
05. 01. 2000
Dát tip
Je nový rok novým životem?

Merle
04. 01. 2000
Dát tip
Neuposlechnuv varování, četl jsem a přemýšlel. Bohužel marně :-))

Bibša
04. 01. 2000
Dát tip
Nepřemýšlím, jenom čtu ... líbíš.

ViNiL
03. 01. 2000
Dát tip
...

(však ty víš)

noty
03. 01. 2000
Dát tip
Obcas neni spatne zacit od zacatku

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru