Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Manželské milování

Výběr: Drakkan
08. 01. 2002
3
0
1594
Autor
Salima

Stárneme rychleji, než se nám zdá...

Řekl jsi : \"Pomilujem se?\"

Já řekla: \"Ano.\"

Čas visel nad námi

jak černý mrak.

Tik tak, tik tak.

 

Milovali jsme se

do svítání.

Tik tak, tik tak.

Usínali jsme až

s kokrháním.

Tik tak, tik tak.

 

Nestačili jsme ani usnout

jeden druhému v náruči.

Tik tak, tik tak.

A v tom zvoní budík,

čas připravit snídani

pro děti.

Tik tak, tik tak.

 

A tak jsme vstali

do nového dne.

Tik tak, tik tak.

Unavení, leč spokojení.

Tik tak, tik tak.

 

Čas jako vždy nás dohonil.

Tik tak, tik tak.

Déšť štěstí

únavu z nás smyl.

Tik tak, tik tak.


JiKo
12. 01. 2002
Dát tip
ještěže to "tiktak" není mezi všemi slovy, to už bych nevěděl o čem se jedná vůbec

clovrdik
10. 01. 2002
Dát tip
Bacile, kdybys to dal jako samostatnou báseň, určitě by se to ocitlo u mě v klubu; to je to fakt až taková krize ? Vždyť 8 let, co to je ? K samotné básni - to opakování tik tak, tik tak mi to spíš hází do kategorie blbůstek ( což nemyslím vůbec hanlivě, aby si snad někdo nemyslel ... ) :-)

Bacil
10. 01. 2002
Dát tip
Človrdíku, budu o tom uvažovat... ovšem v takovém případě by to asi chtělo ještě pilovat, neaspirovalo to původně na samostatnobásňovou existenci :-)

dick
10. 01. 2002
Dát tip
no milovani v manzelstvi do rana.zavidim..ja uz mozem len s Kocabom spivat: s cizi zenou v cizim pokoji.

Bacil
09. 01. 2002
Dát tip
Mně by se to taky líbilo bez toho "tik tak". Ale chápu, že to asi má svůj význam pro Tebe. Jinak tiše závidím... manželské milování do svítání... U mě je to (po osmi letech manželství) jinak: Přitulení hluboko po půlnoci po večeru plném mlčení a tichých, leč bodavých výčitek pak upachtěné dotyky ve stavu polotuha beze slova a bez porozumění pro touhy toho druhého neradost na místo radosti ve stavu utahaného nevyspání z celého obrazu zbyl jen ten budík a snídaně pro děti o šesti ráno a štěstí? snad nezmizelo, snad se jen někam schovalo...

Sama
09. 01. 2002
Dát tip
Fajn, bylo to určitě krásné, Ty jsi ráda, že jsi to prožila, jak vidíš, ne každý... A tik tak mi nevadí, chápu to jako odměřování vašeho manželského času - obecněji, v kontextu s předchozím textem. Je asi fakt, že by to mělo být jasné i bez toho kontextu, ale stalo se. A pro Bacila: Je to strašlivě smutné, nemohli byste se s ženou podívat, kam se schovalo? Třeba někdy v neděli...

Albireo
09. 01. 2002
Dát tip
Salimo, stejně jako Bacil obdivuji, že manželské milování je pro vás celonoční záležitostí. A jeho básnické zpracování je výborné, i s tím tikavě plynoucím časem. *

Bacil
09. 01. 2002
Dát tip
V neděli? To je nejvíc práce nachystat dětem všechno do školy a do školky na další týden... a navíc zrovna uplynulou neděli měla manželka službu... no prostě, bylo by to na delší povídání. Je to spíš o tom, že moje manželství jako celek nefunguje tak, jak by mělo. Ale to nic...

Drakkan
09. 01. 2002
Dát tip
4/5 tohle všechno...mě teprve čeká...ales tejně u srdce něco cítím... moc líbí...

Amanda
08. 01. 2002
Dát tip
Kraaasne... ale bez toho "tik tak" by se mi to libilo vic snad proto neTIPnu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru