Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hvězda

10. 04. 2012
3
9
1005
Autor
zina.f

 

Nad hlavou oblaka noci

Skrývají velký vůz i kozoroha

Avšak tvá nejjasnější hvězda

Tu září

A oslepuje tvé oči

 

Nevíš však, že jejím svitem

Je nedopalek cigarety

A onen tajemný žár

- pouhá láhev destilátu

stékající hrdlem

 

Malá holko

Co všechno jsi napáchala

V nevinném dítěte hávu

...


9 názorů

Jo, má to něco do sebe. Líbí Tip*

kocicka 8
19. 04. 2012
Dát tip
T mnau

zina.f
19. 04. 2012
Dát tip
Haha, díky :)))

Honzyk
18. 04. 2012
Dát tip
...tip!:D*

DavidPetrik
17. 04. 2012
Dát tip
@zina.f: ani jsem nenaznacoval, ze text nejaky vyznam nema. Jenom jsem mu neporozumel. Neporozumeni je nekdy vec ctenare, nekdy autora, vetsinou obou.Tot vse;-)

zina.f
17. 04. 2012
Dát tip
To, že neporozumíte přeci neznamená, že text žádný význam nemá. Má. Hlubší, osobnější. Vzhledem k tomu, že je hodně osobního rázu ho tam možná nenajdete. Nicméně řekla bych, že pan kritik na to kápnul :)

hlavu a patu to má, i vnitřní konflikt. rytmus občas zakolísá. vyústěním je moralizující poznámka. nu, co dělat. - zajímavé je, kdo ke komu promlouvá. - je zde nějaký hlas navíc, snad svědomí? - potom by jeho nositelem mohla být ta samá "malá holka", která se reflektuje z časového odstupu. - sama nyní vědoucí reflektuje sebe jako kdysi nevědoucí.

Honzyk
12. 04. 2012
Dát tip
..ale, DavidePetriku, chlasta uz vod dvanacti, ted, v patnacti, jatra na hadry, no..)---- (ale coby pravidelny navstevnik IKEm vim, ze i jatra, ba slinivka!, daji se transplantovat...: tedy neveset hlavu a juchuuuu-)))

DavidPetrik
10. 04. 2012
Dát tip
Neporozumel jsem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru