Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O zradě ...

22. 04. 2012
2
6
1503

škoda, že lidi kolikrát sundavaj masku po docela dlouhý době...

Tak jsem ho zase navštívila. Je to už takový daný rituál, že minimálně jednou půlročně se sejdeme. Já a strom poznání. Ta malá jablůňka v mojí hlavě. Vždy, když se setkáme je obraz stejný. To zelené jablko, které se nedávno houpalo na větvi teď leží shnilé vedle ostatních shnilých jablek, která byla kdysi rovněž zelená a krásná. Sedím mezi tim odpadem, který jsem přijala za svůj. Obloha je zatažená, blýská se a fouká. Nakonec se rozprší. Tam, kde náladu představuje počasí, tam jablka představují lidi. Zajímavý a drsný svět, ale stojí za to ho mít a navštěvovat ho. Eva na jablka doplatila, tak se tedy poučme z cizích chyb.

Neboj se a pojď, vezmu tě na výlet k tvojí jabloni, ale radím ti, (!) do žádného jablka, u kterého nevíš, kdy spadne shnilé na zem  - nikdy nekousej!...


6 názorů

...zajímavé,to beru+tvou odpověď na komenty**

díky, asi máte pravdu...:) jen, že jsem si zvykla, že tu lidi hledaj smysl v naprostym nesmyslu a tam kde je ho neviděj, jsou liný přemýšlet...tak jsem to radši hnedka obajsnila...ale ty volný verše by byly asi lepší no ...i když já právě zase začínám milovovat prózu :D

Nico_Ais
10. 05. 2012
Dát tip
Souhlasím s Bj. ale může to být tím že mě teď chytli některé ty volné verše celkově,a musím se přidat..nepíšeš pro hlupáky..i když písmák...to je jedno ale určitě je pro inteligentního čtenáře zajímavější hledat si tam ty metafory než aby to měl naservírované :) Jinak se mi to líbí dost,zajímavý pohled do zrcadla přenesený na papír...v tomhle případě spíš do jedniček a nul :) jen tak dál

Karo-la
24. 04. 2012
Dát tip
Znám tebe i tvoje myšlenky a umím přesně poznat co se v každým slově skrývá. Líbí se mi tvoje představivost..přirovnat to co tu popisuješ k jabloni a vtáhnout do děje i Evu je podle mě docela originální. Nejásej..Tady se s dobrou kritikou asi nestřetneš...;) Ale já říkám..Je to super..:-) Není to přehnaný, má to šťávu a celkově ten text působí na mě coby čtenáře dobře..:) Pokračuj, rebelko..:-)

Viz. Bj. A jabka jsou všechny hnusný :)

Bj.
22. 04. 2012
Dát tip
uměla bych si to lepší představit ve volnym verši, bez prozrazení geneze metafory narovinu ;) ale jako črta dobrý...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru