Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zadání 48. SUPERKOULE - 50 slov - konečný počet děl v soutěži: 21

02. 07. 2012
0
7
1017



Soutěžní díla postupně naleznete přehledně pod nickem soutěž KOULE. Pokud ho máte v oblíbených, budou vám na všechna soutěžní díla chodit avíza. Paráda, ne? :)

 

<< soutěžní díla >>

 


Téma: libovolné

Forma: prozaická miniatura - příběh o 50 slovech (název se nepočítá)

 

(ani víc ani míň, 50 se vším všudy - spojky a předložky

jsou také slova)

 

Čas:           Příspěvky zasílejte do pátku  6.7.  do 20:00,  

                   hlasovat bude možno do neděle 8.7. do 20:00.

 

 

Důležité informace:

Pozor!!! Soutěžní text nezveřejňujte pod svým nickem, ale zašlete zprávou na nick soutěž KOULE, který jej zveřejní za vás (hned jak si všimneme došlé zprávy, takže ve 2:00 asi ne).

 

Všechna soutěžní díla budou uveřejněna s použitím jednotného fontu (takže zapomeňte na vlastní svéráznou úpravu – tu si pak můžete dopřát po skončení soutěžního kola na vlastní stránce). SUPERKOULE je totiž „anonymní KOULE“, více ZDE.

 

Autory zároveň chceme upozornit, že v průběhu soutěže ani po jejím ukončení nebudeme na přání autorů zaslané texty vymazávat, důvody naleznete v klubu. Pište proto s rozvahou.

 

Soutěžní texty můžete po skončení hlasování zveřejnit pod svým nickem.

 

Pod svými díly samozřejmě nemůžete během hlasování reagovat jako autoři, nezapomínejte na to, prosím!!!


7 názorů

tak na to mrkni - jasně že to nejsou povídky jako takové, ale dá se něco vymyslet - já tam mám za loňsko myslím 2 "sci-fi povídky" :o)

Fruhling
03. 07. 2012
Dát tip
Podle mě je 100 znaků už spíš jen bizarnost, do toho se povídka vměstnat nedá. Ono i těch 50 slov je tak nějak hraničních, jsem zjistil .)

kočkopes
03. 07. 2012
Dát tip
pokud přežiju ty vedra a kočka mě nechá, tak to zkusím:-)

Or
03. 07. 2012
Dát tip
Všem zúčastněným držím palce, už se těším na dílka!! Moc se mi to líbí, protože nerada čtu delší věci :)

ještě jsem tam dopsala že do těch 50 slov se nepočítá název, ten je extra a existuje << soutěž >> kde nejde ani o 50 slov - jen 100 znaků :o) taky dobrá výzva, ne? koník

Fruhling
02. 07. 2012
Dát tip
Jak o tom přemýšlím dál, je to dost boží zadání, z kterého může vzejít fakt kupa diametrálně rozličných textů!

Fruhling
02. 07. 2012
Dát tip
Ty jo, 50 slov - to je spíš jedna věta, ne? .) Ale něco mě napadlo, tak se možná premiérově zúčastním.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru