Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

48. SUPERKOULE - 50 slov - dílo č. 3 - noční šichta

03. 07. 2012
4
8
670

 

Stmívalo se.  Nechtěl to udělat, ale musel. Napřed jedna noha, pak druhá, ven z postele. Podlaha studila, ale to nebylo nic proti tomu, co ho čekalo venku. Kdyby to aspoň nebylo tak často, možná by se i těšil. Už připravený na cestu se naposled podíval do zrcadla. Smutný Santa Klaus.

 

 


8 názorů

Kočkodan
08. 07. 2012
Dát tip
Ano, priznávám, pri prvnim hlasování jsem na Tipp kliknout zapomnel, pri druhém pokusu se objevily technické problémy. V pristím kole se snad jiz tipovat podarí.

jestli chceš výsledky nějak ovlivnit, musíš na slíbený tip kliknout, nejen tady, obecně - nebo teda nechápu co jsi jinak myslel tím: nadeluji ti tip jestli všem tipy jen slibuješ, tak si jich ještě moc nenadělil :o)

Kočkodan
08. 07. 2012
Dát tip
Z mé strany doslo k nedorozumení, které se pokusím napravit. A jsem jiz moc zvedavý na výsledky. :-)

šéfka možná - ale tvůj tip já nepřidělím, to bys musel ty sám teda :o)

Kočkodan
07. 07. 2012
Dát tip
No, to je pekne nadelení, ale sefka jsi tady ty... :-)

zatím vybírám kritiky já a oznamuju žes tip nenadělil :o)

Kočkodan
07. 07. 2012
Dát tip
Neznámý autore (a konkurente), ty snad ted smutný nebudes – nadeluji ti tip. :-)

kočkopes
07. 07. 2012
Dát tip
Tento Santa Klaus je jeden z mála,který se mi líbí a je sympaťák. Krásně napsáno

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru