Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kytarista

25. 08. 2012
2
9
1329
Autor
Simulakrum

 

Kytarista

 

V místnosti vládlo příjemné šero a lehce nepříjemný zápach, na který si ale její jediný obyvatel už dávno zvykl. Byla hluboká noc a on opět cítil tu užírající samotu. Samotu, kterou na nějaký čas dokázala zahnat jen jedna jediná věc. Opatrně vytáhl nástroj a pevně jej sevřel v ruce. Jeho nástroj ho skoro nikdy nezklamal. Byl tu vždy pro něj, když mu bylo teskno. Byl tu vždy pro něj, když se nudil. A byl tu i tuto noc, kterou si s jeho pomocí hodlal zpříjemnit.

Sólo začalo pomalu, prsty se musely rozhýbat. Ale to netrvalo dlouho. Léta pravidelného cvičení přinesla kýžené ovoce a drobné finesy, které se naučil, vedly k jednomu z nejlepších výkonů jeho života. Po extatickém vyvrcholení zhluboka vydechl, pečlivě otřel nástroj hadříkem k tomu určeným a pomyslel si: Už brzy v tom budu natolik dobrý, že své umění budu moci předvádět na pódiu!


9 názorů

Simulakrum
08. 10. 2012
Dát tip

O kytaře tam není ani slovo :-).


BigBivoj
08. 10. 2012
Dát tip

chudák kytara!


StvN
26. 08. 2012
Dát tip
No nevim. Ta dvojsmyslnost, kdyz uz, to naprosto shazuje.

Simulakrum
26. 08. 2012
Dát tip
Díky :-)

eLko
26. 08. 2012
Dát tip
asi chápu, super :)

Simulakrum
25. 08. 2012
Dát tip
V kategorii humorné to je hlavně kvůli dvojsmyslnosti, kterou, jak předpokládám, čtenáři při čtení odhalí.

sharik
25. 08. 2012
Dát tip
docela fajn popsanej moment. jen jsem čekal zajímavější pointu.. ale PROČ je to v kategorii "humorné"??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru