Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výsledky 52. SUPERKOULE

02. 09. 2012
3
12
1459

 

 

kvůli technickým problémům, se kterými tu dnes zápasím, vyhlašuju vítěze provizorně a tabulku vyvěsím během zítřka

vyhrává soutěžní dílo číslo 15 a jeho autorem je aleš-novák - gratuluju z celé SUPERKOULE  

 

---

 

tak tedy konečně tabulka, pokud byste našli nějaké nesrovnalosti, hlaste, tentokrát byla tabulka vyráběná na dvakrát 

a počet tipů by měly být uveden k 21 hod. v neděli večer

 

dílo autor počet ipů pořadí
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 1 - řekni: proč? Oldjerry 4 10. - 12.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 2 Or 6 6. - 7.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 3 - před rozestláním Tartaro 3 13. - 16.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 4 sveřep 9 2. - 3.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 5 - výstrel z motyky Dalimir 5 8. - 9.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 6 - bývávalo rozdupanésrdce 4 10. - 12.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 7 baaba 7 5.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 8 - bouře Makoves 3 13. - 16.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 9 siesie 2 17. - 18.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 10 - erotika Ferry 8 4.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 11 - ovocná symfonie aneb nejvyšší level erotiky mého života Puzzle 6 6. - 7.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 12 - erotika Jarmila_Maršálová 3 13. - 16.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 13 - exceluješ Jarmila_Maršálová 3 13. - 16.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 14 - chybí mi Jarmila_Maršálová 9 2. - 3.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 15 - zazvonil zvonec... aleš-novák 12 1.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 16 - snad stačí jen Petr.II 5 8. - 9.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 17 - podzim voní před zimou a já usínám v tobě kočkopes 4 10. - 12.
52. SUPERKOULE - erotika - dílo č. 18 - chodec Kočkodan 2 17. - 18.

12 názorů

baaba
04. 09. 2012
Dát tip
...já spíš myslel The Big Red One (první pěchotní divize Am. Armády - na rukávech měli jedničku - říkali jim první vítězná, páč vyhrávali co se dalo ...mj. došli až do Plzně :)

rudou barvou dneska září sedmička v mém kalendáři... kdopak si to ještě pamatuje ze základky? ale třeba to je o lahvi vína

baaba
04. 09. 2012
Dát tip
...velká červená jednička :c)))

Or
04. 09. 2012
Dát tip
Aleši, fakt zaslouženě první! Dostals nejvíc ipů :) Asi nemá tabulka dost místa na ten nával erotiky :D I tak, Koule, dík za super téma!

a gratulace i všem spoluhráčům, bylo to pěkné kolo...:o)

výborná tabulka:o)

aleši, ale v tabulce odtajním autory přece :o)

dávám tip na vítěze! a gratuluju, od začátku mi bylo jasné, že tento sonet poletí jako tryskáč na 1. místo, jenže jsem netušila kam, konečně přidávám tip i na něj...

a navíc děkuji vyhlašovatelce za trpělivost, s kterou mě dokopala ke konečné formě sonetu :o)

provizorně děkuji, tabulku si přeci každý může nalistovst..:o)

Kočkodan
02. 09. 2012
Dát tip
Já jako velký debaklista (ale dárce tipu) gratuluji velkému vítezi. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru