Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

splývání

22. 09. 2012
4
3
769
Autor
bruselka

S pavoukem v ústech
na kolenou
s pokorou čekám
vyvolenou.

A náhle vím
ó děsný tvore
má milá jsi ty

mé rty

tvým hrobem.


3 názory

Ostrich
06. 04. 2014
Dát tip

To je báseň jak surrealistický sen. U takových člověk neví, co vlastně znamenají...bdělé významy do nich může dosadit osobní historie, ale je víc než jasné, že tyto významy jsou až druhotné a že atomy mysli jsou podobné spíš snovým, jakoby nejasným asociativním metaforám. Tak myslíme, tak se tvoří nové myšlenky ze starých, jen do té mikroevoluční kuchyně většinou v bdění už nedokážeme nahlédnout a nahlédneme-li do ní ve snu, zase nám z ní zbyde spíš jen špinavé nádobí, než snímek chaoticky se vytvářejícího pokrmu, jehož příprava se glymfatickým promýváním mozku trochu poodhalila.

(On taky málokdo vydrží ten pohled, ostatně jako leckterá kuchyně je snesitelná jenom pro někoho) 

Ale třeba se mýlím a jen si tu tak volně asociativně popůlnočně soukám kdovíjaké pavoučí sítě?

Uvidíme, co sem ještě pošleš, kam se v sobě odvážíš...značit cestu bludištěm červenou nití slov.  

 


bruselka
24. 09. 2012
Dát tip
:-) díky

renegátka
23. 09. 2012
Dát tip
pěkné, bruselko*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru