Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Virtuálne nereálno

27. 09. 2012
6
6
1114


sedela som tam a on ma unášal... len tak... načo komu bude, keď poviem kam... názvy. ľudia potrebujú všetko pomenovávať... a pritom čo vyjadrí jedno zasrané podstatné meno? 

jeden kamarát mi rozprával ako spoznal dievča. bol do nej zamilovaný. ale keď som sa ho spýtala, aká je, povedal len: chudá a blonďavá... a pritom otázkou aká je som sa ho chcela spýtať, či rada jar, či rada tancuje, či sa usmeje ráno, keď otvorí oči.... ľudia  zvláštni. a tak tu sedím a premýšľam nad životom. asi veľa premýšľam... niekedy mi ide hlava prasknúť a to všetko sa derie von, ale keď k tomu príde, slová nestačia. toľko predstáv, toľko myšlienok a ani jedno slovo, ani jedna farba, tón, nič na tomto svete by nedokázalo vysvtetliť to, čo sa zo mňa prediera von. vízie, halucinácie, realita... čo je realita? kto to vie? to, že sedím v stroji, ktorý ma odnáša...KAM? zrazu sa ocitnem v inom čase na inom mieste.... je tma ...bolo svetlo... ako viem, že je to reálne, ako môžem vedieť, že to celé len nie je sen? že nespím, že neležím v kóme...čo ak nič z tohto nie je reálne a ja len visím v priestore, v tme... a jediné čo žije je moja myseľ. a celý tento svet je len jej výplodom. realita, fikcia, ilúzia, časopriestor... relatívnosť času a priestoru, hra so slovami, kolotoč, lunapark, havran.... mali ste ten pocit, že vás desili vlastné myšlienky? že vás desili ľudia okolo vás, lebo ste nevedeli, v ktorom z tých vašich svetov sa práve nachádzate? pritom čas je relatívny. tak ako je krása relatívna. ako chudá blondína čo nerada tancuje. ja rada tancujem. asi preto že nie som chudá blondína.


6 názorů

VH64
28. 09. 2012
Dát tip
Možná tu nejsi kvůli tomu, ale zkus zvětšit písmo.

ďakujem, taky ťa vítam... avšak, sklamem ťa...nie som tu na to, aby som publikovala...možno to časom zmažem...nie som tu ani na to, aby som čítala diela iných...a predsa to občas robím...som tu vlastne kvoli jednému nosu... možno napíšem o nom básen a dám ju sem...možno ju sem nikdy nedám...a nikdy nestratím pocit vlastnej výnimočnosti... každý z nás je výnimočný, či už píše lepšie, alebo horšie...alebo či si vytrhnutými básňami utiera riť, keď mu dojde toaletný papier...

Vítej mezi pismáky - koukám, že jsi taky dva dny jako já :D. Tvoje povídka se mi líbí, možná i proto, že je to "mikro povídka" a o tu já se teĎ snažím taky - je v ní budoucnost, lidi chtěj všechno přečíst a pochopit za 3 minuty :). Doporučuju číst co nejvíce jiné autory tady - jednak uvidíš, na co dneska lidi myslí (skvělá sonda!), za druhé ztratíš pocit vlastní výjimečnosti (ach ano!) a za třetí .... se časem třeba i tvoje psaní stane výjimečným, propíšeš se k sobě :).

:) bola som ňou...ale zmenila som sa na prsnatú zrzku čo račkuje a ten koho nos tak milujem o nej píše básne :) nič ma nedesí viac ako vlastné myšlienky...opäť raz napíšem iba toľko: vďaka, že nie som na tomto svete sama :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru