Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Role

01. 11. 2012
12
17
1786
Autor
Drsňýk

V mladickém elánu jsem přemýšlel .

Kým bych se mohl stát .

Žijeme dnes skoro v ráji .

Můžeme si vybírat .

Napsal jsem si pod sebe .

Všechno co mě napadá .

A potom zvážil pro a proti .

A půlku ztoho vyškrtal .

 

Doktor , boháč , sráč .

Umělec , kněz  , opilec .

 

Rozhod jsem se pro bohatství .

A podškrtnul jsem poustevník .


17 názorů

Makoves
02. 07. 2014
Dát tip

Tak to je super. Dávám do oblibených.V tom je hodně současnosti.


Martas1985
08. 05. 2014
Dát tip
originalni

mně se to nadechne a na posledním řádku to už právě nevydechne, nerozsype. škoda, škoda.


Monet
31. 12. 2013
Dát tip

Hlavně že jsi se rozhodl:)


Čudla
21. 09. 2013
Dát tip

Někdy bych chtěl být také poustevníkem. /*


.


Drsňýk
27. 01. 2013
Dát tip

Neb jak si kdo ustele tak si i lehne ..


snake_01
27. 01. 2013
Dát tip

Diogénes byl sice charakter, ale neměl děti! Takovým se to řeční o ustupování ze slunce a podobných (a)politických provokacích.


Drsňýk
15. 01. 2013
Dát tip

- úprava - mezi 4-5 řádkem zrušena mezera ,teď  by to mělo mít tu zamýšlnou "melodii"


Drsňýk
15. 01. 2013
Dát tip

Už sem na to přišel ... vono totiž jak já si to čtu ,a tak jsem to i psal ,že u toho "vyškrtal" vidím pauzu a čtu si jí tam takže mě to sedí .. Ale když si to někdo čte tak tam tu pauzu nevidí ani nečte .. Moje chyba něco vymyslim .. 

Neee na kulturistu kašlu to by tam musil bejt i politik a nevim kdo ještě :)


Mně se to tak nějak rozsype právě u toho 'a půlku z toho vyškrtal', ale jelikož pak báseň pokračuje dál, nesedí mi to.

Ta tečka mi právě dobrá přišla, i když je pravda, že (aspoň pro mě) to spíš dodalo pointu, než by to ten celek rozsypávalo..

No, nejspíš v tom vidím něco jiného než ty, coby autor, což se dalo očekávat.. zkrátka a dobře, jen tak dál. Třeba mi sedne ta další :)


Drsňýk
14. 01. 2013
Dát tip

hmm čoveče tohle mě tam právě sedí .. spíš mě tam vadí ten poslední řádek .Chtěl jsem ,aby byl taková tečka při který se to celý rozsype .Zdá se mě ,ale že to moc nefunguje ..

Díky za názor


Trochu je mi tam líto toho 'a půlku z toho vyškrtal', nějak mi to kazí celkový dojem.

Jinak ale hezké. *


macecha
03. 12. 2012
Dát tip

a to jsi dobře udělal .... T***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru