Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zadání 58. SUPERKOULE - konečný počet děl v soutěži: 5

20. 11. 2012
0
12
910
 

 

Soutěžní díla postupně naleznete přehledně pod nickem soutěž KOULE. Pokud ho máte v oblíbených, budou vám na všechna soutěžní díla chodit avíza. Paráda, ne? :)

 

<< soutěžní díla >>

 

 

Forma: prozaická miniatura, povídka, pohádka

Téma: zlomenina, sádra

moje dvanáctiletá Eliška si v sobotu zlomila ruku - tak ať máme doma co číst ?

 

Čas:           Příspěvky zasílejte do pátku  23.11.  do 21:00,  

                   hlasovat bude možno do neděle 25.11. do 21:00.

 

 

Důležité informace:

Pozor!!! Soutěžní text nezveřejňujte pod svým nickem, ale zašlete zprávou na nick soutěž KOULE, který jej zveřejní za vás (hned jak si všimneme došlé zprávy, takže ve 2:00 málokdy).

 

Všechna soutěžní díla budou uveřejněna s použitím jednotného fontu (takže zapomeňte na vlastní svéráznou úpravu – tu si pak můžete dopřát po skončení soutěžního kola na vlastní stránce). SUPERKOULE je totiž „anonymní KOULE“, více ZDE.

 

Autory zároveň chceme upozornit, že v průběhu soutěže ani po jejím ukončení nebudeme na přání autorů zaslané texty vymazávat, důvody naleznete v klubu. Pište proto s rozvahou.

 

Soutěžní texty můžete po skončení hlasování zveřejnit pod svým nickem.

 

Pod svými díly samozřejmě nemůžete během hlasování reagovat jako autoři, nezapomínejte na to, prosím!!!

 


12 názorů

ty asi nikdy soutěžit nebudeš - dokud si nepřečteč ty pravidla, neposílej mi nic - díky 


jestli myslíš to haiku o jelitu, tak s tím si dělej co chceš


no tak se zkus zamyslet eště jednou, když ti to tak jde - byly vyhlášeny výsledky minulého kola a dnes zadání nového... potřebuješ víc indicií?


Kočkodan
20. 11. 2012
Dát tip

At je brzy zdravá Ela

a ta tlapka zase celá. :-)


a co takhle zkusit ZOH ve Vancouveru?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru