Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Psáno plastovým perem, přímo po papíře

14. 01. 2013
3
8
932
Autor
lopl

Popravčí Petr plánuje popravu pana Pavla. Poprvé použije pilu. Poprava proběhne při poledni. Příprava probíhá parádně.

Příbuzní pana Pavla prosí popravčího Petra pláčem. Prd platné. Po pěti pokusech přestanou.

Příbuzní pokřikovali, Přestaň! Přeruš popravu! Připlatíme! Prosím! Podruhé prd. Proto pošlou pro pomoc Pavlínu. Pavlína přivede pravoslavné. Příchod pravoslavných přinutí popravčího Petra přemýšlet. Přerušit popravu? Pokračovat?

Přitom pravoslavní připravují požehnání před popravou, pohřeb, potom pohřební pohoštění.

Příbuzní pořád Petra přemlouvali. Petr přikyvoval, přitakával, pak promluvil. Přeruším popravu ! Půjdeme pít!

Paráda, pokřikovali přítomní. Přizveme pravoslavné. Půjdeme pít pivo pod pařez. Přivítáme příchozí plnými půllitry. Potom, po páté polední půjdeme posvých.


8 názorů

lopl
28. 01. 2013
Dát tip

díky... :))


Alexka
17. 01. 2013
Dát tip

parádně pobavilo :)


Diana
17. 01. 2013
Dát tip

:-)))* hezká hračička!  ****


Kočkodan
17. 01. 2013
Dát tip
Povedené :-)

lopl
16. 01. 2013
Dát tip

popravdě pažemi, protože požírá přemíru paliva.


pohon pily? Pažemi, případně palivem?


Plastové pero, popravdě, pěkně plynule popisuje parádní pitominu. Přesto příjmně potěšila :-). 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru