Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výsledky 63. SUPERKOULE

02. 04. 2013
2
61
1656

61 názorů

Tohle kolo bylo sice poněkud vlažné, ale následná diskuse je naprosto skvělá. Jsem pobaven. ((-:


jejdavilda
06. 04. 2013
Dát tip

Závidím Erně druhé místo


Závist malých ne, na tohle téma já nic neznám, to by bylo kolo jenom pro vás.

MirekE
03. 04. 2013
Dát tip
A co takhle vyhlásit další téma. Napŕíklad: vÍtězství a prohra. Nebo: Pokora velikánů. A ještě lépe: závist malých. Ať už je tahle Koule za námi a můžeme se těšit na další klání.

To znamená, že pochopila vtip.

Makoves
03. 04. 2013
Dát tip

To je zas diskuze. No nic, nechám ji stranou.

Gratuluji vítězům a děkuji za ten tip, co jsem dostal. Tohle kolo jsem docela podělal, tak je příjemné být alespoň čtvrtý.


oracullum ale použila smajliky, což něco naznačuje, že? :o)


Vidíte, oracullum pochopila vtip, asi má taky základku, jako já.

oracullum
03. 04. 2013
Dát tip

or ,, - ne nejsem otávená jen nakopnutá,, nikdy bych se nedokázala tak vyvyšovat nad úsilí a práci jiných,, ale ta ZŠ,, tak ta pobavila,, to zas jo,, :DDD


Homer Wells
03. 04. 2013
Dát tip

Díky Muamarku za gratulaci... Na Superkouli oceňuji to, co ty...


ano, my inteligenti to vnímáme a prožíváme stejně  :o)



Muamarek
03. 04. 2013
Dát tip

Hlavně se nenech otrávit, moře je širé  - a jeho hlubiny hned tak něco nerozhází...

 

Měj se :-))


díky Marku - já tu dnes jen tiše rozklikávám kritiky a udržuju oči v důlcích  :o)


Muamarek
03. 04. 2013
Dát tip

Nikdo tu zatím nepoděkoval organizátorovi, tak to činím...

 

 Těším se na další díly i dílka :-))


Muamarek
03. 04. 2013
Dát tip

A velká gratulace vítězi a všem, kdo se s chutí zapojili...


Muamarek
03. 04. 2013
Dát tip

 

 

 Koníku, něco mi uniklo, nebo se v kouli hraje o zlatý poklad kapitána Korkorána?

 

 Na této soutěži mám rád to, že je to zábava, ne soutěžení o nejlepší a nejúžasnější dílo všech dob...


Or: neprovokuj!!! Erna si vytvořila vlastní pravidla soutěže, jistě nebude problém vytvoření svých vlastních pravidel pravopisu :o)


Ne, nenašlo.

Or
03. 04. 2013
Dát tip

Erno, ač jsi vychodila ZŠ, něco by se tam našlo ;-)


Or
03. 04. 2013
Dát tip

Oracullum, nenech se otrávit, tohle je výjimka, soutěže Koule jsou vždycky na pohodu, moc ráda sem chodím (teď už spíš jen číst).


Or, já si s korekturou vystačím sama, chodila jsem na základní školu.

Kočkodan
03. 04. 2013
Dát tip
Já uz zacínám jako Or také litovat...

oracullum
03. 04. 2013
Dát tip

gratulace umístěncům,,ale tak nějak jsem zklamaná z těch komentářů tady,,nikoho tu neznám a jsem tu chvíli a nějak jsem si myslela,že jde o zábavu a né o malicherné umístění,,já se tedy bavila a DĚKUJI všem kdo si našli chvíli a přečetli si ten můj škvár,,


Or
03. 04. 2013
Dát tip

Ach bože. Erno, ještě že ty nikoho nepotřebuješ, nedej bože, že bys chtěla korekturu, to by byla první, co jsem nevzala :)


vzhledem k tomu, že máš vlastní pravidla, můžeš klidně uzavírat :o)

 


Čímž bych to uzavřela.

Mirku, ego mají jen ješitní chlapi. Ženy jsou prostě zdravě sebevědomé :o)


MirekE
03. 04. 2013
Dát tip

... uufff... tak já si celou dobu myslel, jaké nemám ego, ale teď vidím, že jsem 'sračka májová' :)))


Mirku, na to jak je život krátkej a jak bude tahle diskuze nedůležitá tu píšeš příliš dlouhé komentáře, nemyslíš? Mně se líbí, jak někdo řekne nezávidím, a hned vzápětí napíše dlouhé pojednání které není nic víc, než čirá závist.

já se vztekám? já si dávám nepohodlné komentátory do neoblíbených? :o) nejde o mou závist, ale o tvou samolibost


MirekE
03. 04. 2013
Dát tip

Erno, já ti ale přece vůbec nezávidím :)) Toho jsem dalek. Na to nemám čas... :)) Možná máš ve své velikosti pocit, že díky tvé dokonalosti ti vlastně 'každý MUSÍ závidět'... protože nikdo není sto se dostat na tvou úroveň, ale věř tomu, že mnoho z nás se ani nebude snažit dorůst do tvé výše... Já beru kritiku jako dar. Dar který mi ostatní dávají a já se díky těmto darům mohu zlepšovat. Nikdy ale nebudu tak dobrý jako ty. Proč? Protože se nikdy nebudu rvát za svá pidi-dílka tak, jako to dokážeš ty. Proč? nemám na to čas :)) život je krátkej a tyhle půtky jsou opravdu směšné. :)) Ne. Nejsou směšné. Jsou úsměvné. :)) A já se rád směju. Už pro to, že za 3 až 4 dny po téhle diskuzi ani pes neštěkne. A za měsíc? Nikdo nebude vědět, co to byla Superkoule 63. :)))


Pokud se tu někdo vzteká, tak je to Aleš, já jsem naprosto klidná. Závist je zlá věc a tady jak vidím, je velmi rozšířená, přitom ses zdál mirku jako slušnej člověk.

MirekE
03. 04. 2013
Dát tip

... kruci.. ty máš ale nervy :)) .. tohle nebylo 'postavit se na tvou stranu'... Naopak... Tys nevyhrála... Přetváříš si pravidla... chytáš za slova v podobě kategorizace díla... Od autora velkého formátu se dá čekat gratulace vítezi a poděkování tipujícím... a néé vztekání se malého děcka... kopání kolem sebe a řvaní... 'jááá chcii.. a chiii a chciiii!!!' ....asi musíš ještě dorůst :))


a kdo? :o)


Jsem ráda, že taky někdo postavil na mou stranu.

MirekE
03. 04. 2013
Dát tip

Tohle mi připomíná hádky na fotografických webech.. :) Nedostatek pokory.. :) Neschopnost unést kritiku... Když někdo něco zkritizuje, tak se ohradit s tím, že to byl záměr...

Tenhle svět plný bohů a polobohů... Ufff... A nám pouhým plebs nezbývá, než se jen dívat a smát se :)


v soutěži se svými pravidly budeš jistě i nadále vítězkou :o)


Já myslím že zůstanu u svých pravidel, protože jsou prokazatelně lepší, děkuji ti za tvůj názor.

autorka se stříbrnou medailí vyvěsila své dílko pod svým jménem s názvem "Klobouk  -  vítězné dílo Superkoule" :o)


Erno ,nikdo ti nezávidí, a když už, tak spíš to, že dokážeš dát tip i sama sobě. To sice není zakázané, ale ve slušné společnosti se to nedělá.

Vzhledem k tomu, že jedno kolo Superkoule trvá týden, tak je celkem logické, že některá díla se objeví v soutěži dřív a některá později. To není vina pravidel ale těch, kdo nesledují termín vyhlášení soutěže. Příště už to budeš vědět a zařídíš se podle toho. 

 


Homer vyhrál jenom proto, že jeho povídka byla v soutěže dřív než moje. Když jsou pravidla špatná, musí se změnit a já prostě udělala soutěži tu službu. Samozřejmě se mi nikdo nepoděkuje, jenom do mě rejpe, protože závidí.

tahle soutěž žádné kategorie neměla, pravidla neurčuješ ty. Zaslouženě vyhrál Homer.


Ano, však jim nikdo to vítězství nebere, já ale zvítězila ve svý vlastní kategorii, a pochybuju, že má někdo právo mi to vítězství upřít.

Or, já tě chápu, taky tipuji spíš autory než díla, a když se mi nějakej přestane líbit, tak mi chybí tlačítko vzít tip zpět, nebo tak něco, podle mě má tenhle web značný nedokonalosti.

nicméně o vítězství rozhodli i jiní ...


Aleši, máš naprostou pravdu, protože jsem se stala čtenářem svých vlastních fejetonů.

Or
03. 04. 2013
Dát tip

Bože. Začínám litovat, že jsem ten tip dala....


Janina6
03. 04. 2013
Dát tip

Gratuluju, Homere, myslím, žes vyhrál zaslouženě!


Homere gratulace, Horáček by určitě dokázal rozlousknout i složitější případy :o).

Erna: o tom, kdo vyhraje, rozhodují naštěstí čtenáři, nikoli sami autoři :o)


Petr.II
02. 04. 2013
Dát tip

no jo, no .. nechat to koňovi na hlavě a smekat klobouk ..

když už si tu tak pěkně povídáte.. není náhodou - v zájmu rovné soutěže -  součástí pravidel:

"Pod svými díly samozřejmě nemůžete během hlasování reagovat jako autoři, nezapomínejte na to, prosím!!! "  ?

a nenásleduje "diskvalifikace" ?

a tipovat vlastní dílo ?! .. to by mi (jako "unfair" ) vůbec nenapadlo ..


Jsem na druhém místě co se celkově soutěže týká, ale na prvním místě v žebříčku děl, který stojí za přečtení.

v tom případě úprava tabulky , i když na pořadí to nic nemění, kromě zahojených uší  :o)


Homer Wells
02. 04. 2013
Dát tip

Díky všem za tipy i komentáře. Erně gratuluji k druhému místu (mimochodem, že je tvoje dílo výrazně lepší uznávám, jen ty uši nemusely být tak odřené, kdyby sis nedala tip ke svému vlastnímu dílu ;-) Ale máme volební demokracii, Zemana taky nikdo nemůže podezírat z toho, že v prezidentských volbách hlasoval pro Schwarzenberga... Brou noc všem


teď  jsi mi to zas nandala teda, trochu vítězko :oD

 

tak gratulační a děkovný avízo ostatním, když už tu koresponduju  :o)

 


Kdybys řekla že ti to musím označovat, označila bych to. Nemůžu předpokládat že něco tak zjevnýho nepochopíš.

kdyby sis svoje dílo ve zprávě jako fejeton označila, dodržela bych to


Děkuji, jsem tak trochu vítěz, protože můj fejeton, který někdo neznalý stylů označil jako povídku, byl podle mě o dost lepší než to co s odřenýma ušima skončilo na prvním místě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru