Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

65. SUPERKOULE - eMZeťáci & ET - dílo č. 5

26. 04. 2013
11
18
754

 

<0 dB|>
jí Zemi

 

 


18 názorů

zajímavé vysvětlení :o)

avi Tangensovi, toho to jistě potěší...


mNTRA
01. 05. 2013
Dát tip

reka: svůj předchozí komentář jsem omylem smazal! 

To dx, oni to v tomhle případě často tak píšou, taky mě to mate. Ale je to tak. 

Jinak fí s hvězdičkou je funkce sdružená k normalizované vlnové funkci. (toto konkrétně je výpočet distribuce hybností)

Ale to je jedno, tady jde o název: je to vlnová funkce. Funkce vln: 0 dB tichá. Tichá funkce vln jí Zem - tak to vidí mimozemšťan, to naše rčení - tichá voda (funkcí vln) břehy mele.


reka
01. 05. 2013
Dát tip

Z tohohle jsem pěkně zmaten. dx bych očekával až po obou funkcích, a někde bych očekával vysvětlení toho, co znamená ta hvězdička.


proto jsem napsala co jsem napsala..


tipy bych celkově neřešil, jen tyhle dva, co se objevily minutu po zaregistrování nicků.


lidé jsou různé a když mají potřebu něco kazit, způsob si najdou - je hloupý, že tomu nejde nějak zabránit - a ne, autor díla v tom nejede..

tipy jsou v tomhle kole úplně k ničemu - budu muset asi vymyslet jiný systém


tak já nevím...Fufuf a Herionda se zaregistrovali jen proto, aby sem mohli dát tip? Nelegální to asi není, ale trochu trapné...


lenkak
27. 04. 2013
Dát tip

Nápad se počítá!


Antonín8
27. 04. 2013
Dát tip

Tak nevím, jestli je tohle literární dílo.


Makoves
27. 04. 2013
Dát tip

A víš co? Já ten tip dám. 


oracullum
27. 04. 2013
Dát tip

tak to já jsem ubohá pozemšťanka,, a jsem z toho úplně v p.... ,, :DDD

ale dobrý,, :D


MILANO555
27. 04. 2013
Dát tip

Říkám si, být ten ubohý pozemšťan, tak jsem z toho úplně v prde...., ale to my Galaktíci z planety RZQ 17 rozhodně nejsme.


jo, tomuhle rozumí i Marťan.


BigBivoj
26. 04. 2013
Dát tip

tak to je docela dobrý popis události

ale důkaz věty chybí?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru