Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výsledky 65. SUPERKOULE

30. 04. 2013
1
10
689

 

účast nevelká, přesto všem soutěžícím děkuju za účast - i když zadání nakonec splnilo jen jedno dílo, i ta ostatní mi udělala radost 

hlavně ukázka vogonská poezie - vítězce gratuluju Bravo a ostatní  Nono

(k dvojitému počtu tipů - před lomítkem je celkový počet, za ním počet čistých tipů bez těch od anonymních dobrodinců)

 

dílo autor počet tipů umístění
65. SUPERKOULE - eMZeťáci & ET - dílo č. 1 Erna Němečková - mimo soutěž  
65. SUPERKOULE - eMZeťáci & ET - dílo č. 2 Sněžka 6/0 3. - 4.
65. SUPERKOULE - eMZeťáci & ET - dílo č. 3 Janina6 10/10 1.  
65. SUPERKOULE - eMZeťáci & ET - dílo č. 4 Or 3/0 3. - 4.  
65. SUPERKOULE - eMZeťáci & ET - dílo č. 5 mNTRA 11/5 2.  + Pašák

 

 


10 názorů

Sněžka
08. 05. 2013
Dát tip

Aleši, vogonskou poezii dokáže k dokonalosti vypilovat už snad jen Prostetnik V. Jelc. Ale jako třetí nejhorší ve vesmíru doufám, že se udrží ještě nějaký ten pátek :o)


Sněžko, ta tvoje krhútská říkanka je dobrá, ale vyzněla trochu povrchně...i když teda chápu, že v rámci soutěže není moc času na nějaké pilování stylu :o)


Sněžka
07. 05. 2013
Dát tip

Taktéž gratuluji vítězce.Rovnou bych také strašně ráda poděkovala Erně za její nesobeckost a to, že mi dala celých šest tipů (díky nimž už pak výtvor snad ani nikdo jiný nečetl....) Koukám, že třetí a čtvrté místo nám s Or(em) nebo Or(ií) vybojovala zcela právem - jsme prostě dobří!!!

Erně vždy zdar! (No a nebo nazdar navždy...)


Or
01. 05. 2013
Dát tip

Janině taky gratulace :)

3.-4. místo, na kterém jsem, je krásné... ;-)

 


Janina6
01. 05. 2013
Dát tip

Aleši, dík. Je mi jasné, že jsem vyhrála jen díky malému počtu "konkurentů". Asi mají autoři teď na jaře víc zajímavého na práci někde venku :-)


mně se taky líbila - ale bez pomoci bych ju nedešifrovala - má to být tichá voda břehy mele  :o)


gratulace vítězce...:o)  mě se tedy líbila matematická zpráva, ale co už :o)


Janina6
30. 04. 2013
Dát tip

Díky moc všem, kdo se zapojili, a hlavně díky organizátorce Mořskému koníkovi - za báječnou soutěž pro nás, co si pořád ještě chceme hrát :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru