Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

70. SUPERKOULE - "fjara" - dílo č. 3

24. 07. 2013
2
3
548

 

Na pláži s fujarou

 

Krystal dvojchromanu draselného se může uhnízdit v nose. Do tří dnů vyvolá selhání ledvin a zánět slinivky břišní.

Požití krystalů vede ke zvracení a nevolnosti s rychlým nástupem komatu, methenoglobinémii, poruše srážlivosti krve, gastrointestinálnímu krvácení a syndromu respirační tísně, kdy se plicní sklípky bortí. Následuje smrt postiženého.

Protijedem je vitamín C. Zlo je hloupé.

 

 

*

 

Mužovo nitro pohlcovala neustálá změna a matematické posuny.

 

*

 

V tomto pokoji byla tma a mladá žena (dívka?).

 

O tři čtvrtě se zjevil v okně. Krom igelitky z Lidlu a tetování na obličeji byl průměrný.

Její obsah čítal:        4 antiemetika

                               20 prášků na spaní

                                 1 respirátor

                                 2 široké gumičky

                                 2 igelitové pytlíky

                                 1 sáček s ledem

                                 1 čajovou konvici

                                 2 hrnky

                                 2 pytlíky mátového čaje

                                 2 trojúhelníčky toastového chleba

                                 1 panák whisky

 

Vyňal konvici a nechal zavřít vodu.

 

Láska.

 

Za necelou chvíli stoupal ze dvou nádob kouř. Nádoby svým teplem připomínaly krb.

Vyňal toasty a spolu s hrnkem je položil na stůl:

„Na-je.-z“                

 

Sám se napil a sledoval, jak dívka plní svou tvář.

Podal jí dvě antiemetika; zapila je čajem. Za patnáct minut zbytek.

 

Dívka seděla zpříma a nehybně.

Přetáhl jí přes hlavu obě gumičky a umístil je na krk. Pak jí vložil do úst dvacet prášků na spaní – rychle je, za pomoci velkého panáku whisky, polkla.

 

Na obličej jí nasadil respirátor. Z tašky vyňal sáček s ledem a dva igelitové pytlíky. Sáček s ledem ze zadu přiložil na krk.

 

Oba igelitové pytlíky pak rockerce přetáhl přes hlavu a zastrčil je za gumičky na krku.

 

  • Při použití jen jednoho hrozí riziko výskytu drobné dírky.
  • Sáček s ledem dal na krk proto, že lidská hlava má tendenci se pod igelitovým pytlíkem přehřívat.
  • Díky respirátoru se nebudou igelitové pytlíky při dýchání tlačit do úst a nosu.
  • Vzhledem k použití antiemetik není šance, že by dívka léky s alkoholem vyzvrátila.
  • Alkohol posílí účinek léků.

 

Aby se nedusila, uchopil její ruce a vložil je zpředu pod gumičky na krku. Dívka je odtáhla.

Až prášky na spaní zapůsobí, usne a ruce jí samovolně spadnou. V poklidu a bezbolestně zemře.

 

 

Usnula téměř okamžitě. Ruce vyklouzly zpod gumiček a složily se v klíně.

Ozvalo se hlasité chrápání ne nepodobné spánkové apnoe, které je pro silné jedy typické.

 

 

*

 

 

Za 3 dny průjem, ucpání nosu, selhání ledvin (hepatitis), zánět slinivky břišní (pankreatitida), únava.

Potvrzeno vysokou hladinou chromu v krevní plasmě a spektrometrií krystalu (který se podařilo nalézt).

 

Akutní orální otrava:

Zvracení a nevolnost s rapidním nástupem komatu, methenoglobinémií,

Methemoglobinémie je fyziologická porucha charakterizovaná přítomností abnormálně vysokého množství methemoglobinu (metHb) v krvi.

Methemoglobin je oxidovaná forma hemoglobinu, která nemá skoro žádnou afinitu ke kyslíku, proto nemůže téměř žádný kyslík přenést do tkání.

Pokud je jeho koncentrace v červených krvinkách zvýšená, může se projevit tkáňová hypoxie.

 

Koagulopatie (porucha srážlivosti krve), gastrointestinální krvácení, syndrom respirační tísně.

(nepřítomnost surfaktantu, který drží plicní sklípky otevřené a jejich následný kolaps)

Hemodialýza a hemoperfuze uhlím nepomohly.

 

na pláži

 

 


3 názory

mNTRA
31. 07. 2013
Dát tip

děkuju :)


mám přečtených šest kousků, tenhle je zatím nejlepší.


oracullum
25. 07. 2013
Dát tip

no,, právě jsem se vrátila z nemocnice, proto mě to asi teda nenakoplo,, hmm,,


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru