Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zamyšlení o Lásce

31. 07. 2013
2
7
1025
Autor
Anator

Láska je nejsobečtější věc na světě, protože

Láska chce Lásku toho druhého jen pro sebe.

Nechce se dělit, ani nechce být rozdělována.

Samotná je nešťastná, ve dvou je žárlivá.


7 názorů

Začnu otázkou. Píšeš: "Nechce se dělit, ani nechce být rozdělována". Máš asi na mysli lásku mezi mužem a ženou, dvěma partnery. Proč to vnímáš negativně? Pokud oba cítí, že nemají  potřebu , aby tomu bylo jinak, pak je to v jejich vztahu  v pořádku, nemyslíš?

Když se zamyslím víc v obecné rovině o citu nazývaném láska....pane to je téma, nekonečně nedokončené...Člověk je bytostí sobeckou, tedy i to nejlepší , co ze sebe vydává, je tímto "postižené". Myslím, že láska  v té ryzí podobě,  proto asi tak málo potkatelné, je nejmíň sobeckým projevem, který člověk ze sebe světu dává. Smutek z lásky, který cítíme, je náš egoismus , chceme na úkor druhého něco pro sebe. Jako se měníš ty, mění se i tvé city a mění se "láska", kterou jsi schopen dávat. Ne každý je schopen stejně "kvalitních" citů. Pokud přináší cit / láska víc smutku než radosti, jsem přesvědčena o tom, že  to není ta "správná" láska, ale shluk jiných emocí, potřeb a tužeb.  


ANNA TEE
09. 08. 2013
Dát tip

 ANO  LÁSKA JE SOBECKÁ ,,DOBŘE   JE TO VYSTIŽENO ,,DÍKY ,


Athares
08. 08. 2013
Dát tip

Pěkná myšlenka, souhlasím s ní.


Fruhling
03. 08. 2013
Dát tip

Úvaha jak řemen.


Záleží, o jakou lásku jde, ale co se týče té romantické, tak je to pravda. Vždycky jsem tvrdil, že tenhle výmysl z 12. století je vřed na prdeli lidské civilizace.


Anator
31. 07. 2013
Dát tip

Tvá slova jsou spíše odrazem štěstí

Jsi ochotný\á se vzdát svého štěstí v podobě opětování tvé Lásky Láskou toho druhého. Ale to neznamená, že se vzdáváš své Lásky k tomu druhému.

Naopak.

Tím, že se vzdáš Lásky přijímané od druhého, jen dokazuješ velikost tvé samotné Lásky.

díky za přečtení :-)

 


láska není sobecká vůbec a je úsměvem

protože láska chce lásku jen pro toho druhého a na samotném mu nezáleží

dokáže se vzdát vlastního štěstí jen aby byl šťastný ten druhý

a to vlastně lásku naplňuje a obrací

i ten smutek v radost

jen je to hrozně těžké

a ne vždycky

skoro nikdy

se to nikomu nedaří

-ale někdy jo


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru