Já jsem se opravdu trochu vyděsil, že mi nadáváš. Ten smajlík na konci uvolnil kámen na srdéčku. Tady alespoň Stázko vidíš, jaký jsem nejistý a pesimisticky uvažující lidský tvor. Ale už je docela úspěch, že se sám nepovažuji za netvora. :-)
ˇo jak je pro autora deprimující, když si čtenář myslí, že ve váčku se 46 kousky je jen jedna jediná perla... :-((
Hlavně aby měly selátka T. s J. Díky Irčo, jsi dost na zvířátka, že? :-)
Kruci - Tootsie, Rosemary má selátko - děťátko, Vrčení štěňátek - Mlčení jehňátek...výběr dle mého vkusu.../T.
Zdejsí dílo vtipné tolik
nepsal zádný alkoholik! :-)
zavirovaný šejkspíre
měls´ jistě ňáký promile
:-)) *
Koukám na komentár, který jsi stvoril - ty jo, dobrý, ten nechám...
Aj,stvořil Bůh Kočkodana a kouká:"Ty jo,dobrý,to nechám.."
jj , i hvězdičky mají občas jiný význam než jen spojitost s noční oblohou
Ne, ted to vidím já - Perly se ti líbily hodne, spatne jsem to pochopil. V podstate ti tedy nic nebrání, eventuálne se juknout i na predchozí díly. Dobrou noc.
skoro až nepatrně? no jo teďˇto vidím ... fakt.... nebo proč myslíš, Kočkodane?
Vero, nerad bych se mýlil, ale z tvého komentáre jsem mel trochu pocit, ze se ti mé dílko skoro az nepatrne líbilo. Pokud je tomu skutecne tak, necítím k tobe ani trochu hnevu.
pomóóóc, tečou mi slzy, kapesník!!! tak to je fak bomba, *****************
výborný :-)) upřímně jsem se pobavil; takový Zavirovaný Shakespeare mě fakt dostal :-))) TIP
Já ti pro jednou promíjím, ze se ti dílko líbilo. ;-)
(Ano, ty dva uvedené toaletní príklady patrí k tem lepsím kouskum.
Vtipné tajenky, tedy často spíš "souzněnky". Někde se ovšem hned nechytám, třeba: Malér s klukem, Nadmutá od pizz... aha, už vidím, žes myslel i na nás, měně chátravé :-)
Za naprostou bobmbu považuji "Kakej Märkline" a "Chat Ráth na záchodě" :-)
smazat (ještě 15 minut)
LV: Dík za prídavky.
F.L.Vdek: Je mi líto, ze trpís prujmem. ;-)
Uznání potvrzuji. Dostal mě zejména film Den prokakala, tedy téma, jež je mi blízké. Představil jsem si i Zaminovaného Shakespeara a pocítil pocit odvety za nepropařené večery plné nesrozumitelné angličtiny.
Marečku, podejte mi péro
Voni a klid
Angelika a kar
Želisté
Ve tvém komentári ctu mezi rádky náznak jistého uznání, za nej dekuji.(smajlík)
MIstrovské a inspirující dílo, jedna perla za druhou :-)
Kočkodane, ubezpečuji tě (a myslím, že v tomto případě mohu mluvit i za MKbabyho), že Hnusáci to opravdu, ale opravdu nebyli! :-)))))
Tebe ale není skoda na Písmáku, más totiz dulezité poslání - psat mi pochvalné, nedesivé komentáre. :-)
Tvuj komentár neberu na lehkou váhu.
Dekuji vsem masochistum za prectení a výtrus komentáre.
MK: V prvním prípade jde o entomologický seriál z jizní Moravy Chrobáci (lidove Hovniválové), ve druhém seriálu je hlavní dejovou osnovou rádení party výrostku u známé vodní nádrze; dílo se jmenuje Spratci a Slapy.
MK a Tosca: Hnusáci, to jste mohli klidne napsat...
Toscana: Já taky :) A taky :)
Bez vysvětlivek jsem u některých titulů byla taky pěkně v háji, ale pobavilo mě to moc. :-))) -*t
MKbaby - Rodáci bych přeložit uměla, ale to se sem fakt nedá vůbec napsat...
Ještě že tam jsou vysvětlivky. Je to prima.*
Jak bys přeložil Rodáky? A Chlapce a chlapy? :)
Tenhle šprýmař opičí
hádanku tu nalíčí,
použije cokoli
a pěkně to zkomolí. T*
violončelisti -to znám : Apocalyptica, Finsko