Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pan malíř

19. 08. 2013
0
1
706
Autor
BarBi28

Zlatá niť lemovala okraje střech mdlých šedých domů. Táhla se po celém modro-purpurovém nebi. To bylo vyzdobeno paloučky vřesů a chrp. Sem tam si plul kudrnatý beránek, ale spíš mi připomínal pouhou pěnu na Urquellu. Tu nemám rád snad nikdo. Ovšem barevnou podívanou v režii Pana malíře si nemohla ujít ani noha! Jen jsem tak zbytečně koukal s otevřenými ústy, občas jsem zamrkal, párkrát kýchnul, díky oslňujícímu - teď už rumovému - pásu. Magičnost toho všeho mě přitahovala opravdu magnetickou silou! Přál jsem si být ještě blíž a zkoumat každý kousek té nadýchané vesmírné peřiny. Tak rychle, jak to přišlo, tak to zase odešlo... 
Na mžik jsem se otočil, snažil jsem se najít plátno a tempery schované v mém druhém šuplíku již asi od mých jedenácti let. Opět jsem se zadíval na oblohu, ale... 
Pan malíř vymyl paletu, schoval šťětce, zahodil svůj snový plášť. Byl ta tam. A já zas zbytečně zíral, s otevřenými ústy, občas jsem se poškrábal na plešaté hlavě a přemýšlel, kam mohl odejít. 


1 názor

prost
13. 09. 2013
Dát tip
Jo, tak to byva.) Je tam hromada chyb, nejen gramatickych, diky kterym se to necte dobre.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru