Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výsledky 71. SUPERKOULE

27. 08. 2013
1
20
844

 

tak vám předkládám výsledky 71. kola naší SUPERKOULE - pokochejte se a případně počtěte, co jste ještě nepřečetli 

já děkuju všem zúčastněným a gratuluju vítězce  i ostatním Jednička

 

 

dílo autor počet tipů umístění
71. SUPERKOULE - "zuby a jiné katastrofy" - dílo č. 1 Pečený medvěd 3 2.
71. SUPERKOULE - "zuby a jiné katastrofy" - dílo č. 2 Zdenda 1 4. - 5.
71. SUPERKOULE - "zuby a jiné katastrofy" - dílo č. 3 Květoň Zahájský 2 3.
71. SUPERKOULE - "zuby a jiné katastrofy" - dílo č. 4 Makoves 1 4. - 5.
71. SUPERKOULE - "zuby a jiné katastrofy" - dílo č. 5 nemluvná 4 1.

 

 


20 názorů

Ferry
01. 09. 2013
Dát tip

Koule je první a poslední můj hřích

nepoznat Kouli nemiloval bych ..................    :)


Antonín8
31. 08. 2013
Dát tip

Já propásnul kouli, no možná i víc. V 71 zajímavé téma. Dílka si určitě pročtu.

 


Kočkodan
28. 08. 2013
Dát tip
Proboha, neházet do jednoho sácku, my dva a stejní, to ´zní hrozne! Ty jsi tu pres blbost, medvídácku, já ziji naopak seriózne.

Kočkodan
28. 08. 2013
Dát tip
To je taková blbost, ze to nemohlo bavit ani tebe, kdyz jsi to psala. ;-)

Kočkodan
28. 08. 2013
Dát tip
Pečme: V Kouli tipy tatsächlich dávám (pokud mi to teda nenabourá skleróza). A básnicku na zadaná hesla neslibuji, zdají se mi prílis banální. ;-)

aspoň se můžeš odrazit od dna :o)


ale kdeže...výborná bramborová medaile :o)


gratulace vítězce...pro mě trochu překvapivé, že "rodinná historka" došla nejvyššího uznání...s Whitesnake nesouhlasím, ůčast v kouli je kolísavá, záleží na tématu a taky na ročním období. Teď jsou zrovna prázdniny...


Vítězce gratuluji z celého srdce.

 

Whitesnake - co už by zbylo? Vidíš, jaká je úroveň ostatních soutěží. Ale nemusí pršet, že. Recesi vždycky nakonec vystřídá konjunktura.

 

 


Whitesnake
28. 08. 2013
Dát tip

Koule by se měla na čas srolovat... viz počet návštěv a tipů. Záslužná věc, která za tohoto stavu je spíš pro smích. Což ovšem není chyba pořadatelů, alébrž nás :-(


Kočkodan
27. 08. 2013
Dát tip
Nejdríve poblahopreji vítezce a potom se asi pujdu picnout - uz jsem zase prosvihnul uzáverku pro hodnocení...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru