Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co znamená milovat

04. 09. 2013
0
0
484
Autor
Akinorev

Co znamená MILOVAT

 

Co si představíte pod pojmem milovat? Někdo si představí  pusu  a chození s klukem, někdo nesmírnou bolest. A co já na to? Když se řekne milovat je to velmi rozšířený pojem. Milovat může být nádherné: sedět při západu slunce a jen si tak povídat a zničehonic dostanete první polibek. Tohle je sen každé z nás, bhoužel existuje i další druh milování. Někdo s kým jste měli tolik společné,koho jste nadevše milovaly , obětovali by jste pro něj i celý život ,avšak on vás opustí a vy se cítíte sama ,bezmocná , opuštěná,smutná a bez duše. Nejraději by jste se zavřela v pokoji se zataženými žaluziemi ,trpěla hlady a úplně nejlíp zmizela z povrchu zemského. Vaše srdíčko se roztrhne na miliony kousků a nejde jej slepit. Ztratit lásku je velmi bolestné, a ještě k tomu ,když jste toho tolik spolu zažily. Nejde zapomenout na ty krásné chvíle, kdy jste byly spolu. A i přes rady kamarádek nic nepomáhá. Život avšak není na probdění a trouchnění nad tím co jste ztratily. Co se stalo to se stalo, nejspíš to tak určil osud. Takže je dobré na nic nezapomínat ale netruchlit nad tím, brát to jako životní zkušenost. Když něco odejde tak přijde zas něco nového. Ten, který vás opustil nebyl prostě ten pravý, protože ON který za to stojí vás bude nosit na rukách.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru