Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Peníze a láska

04. 09. 2013
0
0
465
Autor
Akinorev

Peníze a láska

 

 

 

Cítil jsem pach moči. Byl to nepříjemný zápach. Otevřel jsem tedy oči. Nade mnou se skláněl anděl. Měla hnědé krátce ostříhané vlasy, hnědé oči, které se podobaly čokoládě a rty jemně růžové. Začala něco říkat, ale nerozuměl jsem ji. V tu chvíli jsem si uvědomil, co se stalo. Jsem hluchý díky výbuchu, který jsem přežil jen já, proto mne odvezli nějací vojáci a ošetřili mé ranky pak mě odvedli do cely a já jsem po probdělé noci usnul. Nevěděl jsem, co ta dívka říká, avšak bylo vidět, že je tak trochu ustaraná. Odpověděl jsem ji, no teda doufám, že jsem ji odpověděl, jelikož já jsem to neslyšel což je hodně ironické.  Myslím, že jsem řekl, že jsem hluchý. Jediné co jsem totiž vnímal, bylo to, že otevírám a zavírám pusu. Pohlédla na mě udiveným pohledem. Pak ukázala palec nahoru, jako, že to chápe a pomohla, mi se posadit. Když jsem se rozhlédl jediné, co jsem viděl, byly čtyři holé, bílé zdi a na jedné ze zdí byly dvířka. Uprostřed dvířek bylo tlačítko tak jsem se opatrně, postavil a všimnul jsem si, že dívka taky. Opatrně mi pomohla dojít k tlačítku a pak jsem jej stiskl. Dveře se otevřely, což jsem nepochopil, jelikož v celách se dveře neotevírají natož ze vnitřku kde, jsou vězni. Přestal jsem nad tím dumat a vykročil tentokrát bez pomoci ven z cely. To co jsem spatřil, bylo totálně nemožné. Viděl, jsem příšery, ale opravdové. Někteří vypadali jako duchové  další zase jako roboti jiný byly podobné mimozemšťanům. Každopádně jsem tomu nemohl uvěřit. Pak jsem z ničeho nic upadl na zem do temné černoty. Když jsem se probral tak jsem slyšel. Ležel jsem v luxusní místnosti a nade mnou se skláněla asistentka. Ptala se mě „co jste viděl v budoucnosti, co zde bude.“  Já pouze doširoka otevřel ústa a začal vypravovat, jak jsem přežil útok až po to kdy jsem se propadl do černé díry. Asistentka mi pomohl se obléknout a dala mi informace kolikátého je a jak dlouho jsem byl v budoucnosti. Dovedla mě k jednomu pultu a pán co zde stál mi dal mé slíbené peníze. Já jsem si je vzal ale ne proto, abych je utratil ale proto, že jsem se do budoucna chtěl vrátit znovu a jen kvůli té přenádherné dívce kterou jsem bohužel neslyšel.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru