Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výsledky 73. SUPERKOULE

01. 10. 2013
3
27
1454

 

tak v tomhle kole se nám urodilo tak, že jsem tabulku dělala mnohem déle než obvykle  smiley

a tady tedy je a můžete si ověřit, jak jste tipovali i jak jste tipovali

děkuju všem za účast a vítězům gratuluju a tleskám Potlesk

 

dílo autor počet tipů umístění
73. SUPERKOULE - podzim - dílo č. 1 Muamarek 5 1. - 3.  
73. SUPERKOULE - podzim - dílo č. 2 aleš-novák 2 5. - 7.
73. SUPERKOULE - podzim - dílo č. 3 Květoň Zahájský 5 1. - 3.  
73. SUPERKOULE - podzim - dílo č. 4 Whitesnake 5 1. - 3.  
73. SUPERKOULE - podzim - dílo č. 5 Makoves 1 8. - 11.  
73. SUPERKOULE - podzim - dílo č. 6 Zdenda 0 12. - 16.  
73. SUPERKOULE - podzim - dílo č. 7 Pečený medvěd 0 12. - 16.  
73. SUPERKOULE - podzim - dílo č. 8 Petr.II 4 4.  
73. SUPERKOULE - podzim - dílo č. 9 Prosecký 0 12. - 16.  
73. SUPERKOULE - podzim - dílo č. 10 Oldjerry 0 12. - 16.  
73. SUPERKOULE - podzim - dílo č. 11 Ferry 2 5. - 7.
73. SUPERKOULE - podzim - dílo č. 12 Antonín8 1 8. - 11.  
73. SUPERKOULE - podzim - dílo č. 13 Jarmila_Maršálová 2 5. - 7.  
73. SUPERKOULE - podzim - dílo č. 14 Jarmila_Maršálová 0 12. - 16.  
73. SUPERKOULE - podzim - dílo č. 15 Impresse 1 8. - 11.
73. SUPERKOULE - podzim - dílo č. 16 anoiiine 1 8. - 11.  

 


27 názorů

Kočkodan
05. 10. 2013
Dát tip
Nesyrový médo, tvoje "ach jo" mi rve srdce podobným bolestným zpusobem jako kdysi jeden ptácek císi jatýrka. Odpust nám vsem, my to snad jiz nikdy neudelame. A prosím te jeste o jednu vec - na zivot si nesahej. Tlapu na to?

Makoves: někeří čtenáři vybírají jen jedno dílo, kerému daj tip - napřed všechno přečtou, napíšou komenty a pak udělí jeden tip

mně by nevadilo kdyby jich bylo od jednoho čtenáře víc - tak nějak poměrně k počtu děl..

a komentů by taky mohlo přibýt

 


Makoves
02. 10. 2013
Dát tip

Tady na tom kole mi přišel zvláštní jeden fakt. Pod některý mi dílky se vyskytují opěvné komentáře : "líbí se mi to," apodobné, a přesto má dílko pouze jeden nebo žádný tip. Ne, já si nechci stěžovat, jen mi to připadá podivné.


Muamarek
02. 10. 2013
Dát tip

Whitesnake: To jo, odhalils mě hned...

 Díky všem tu a zdravím :-))


Prosecký
02. 10. 2013
Dát tip

Nepíše se to Maple Leaves?


Prosecký
02. 10. 2013
Dát tip

Nazdar, White. Dávám si tě do oblíbených.


Whitesnake
02. 10. 2013
Dát tip

Prosey, zdravím chlape!!!


Prosecký
02. 10. 2013
Dát tip

Tak, přátelé! Vítězům blahopřeji. Osobně můžu být hrdý, že jsem na stejném místě jako Pečený medvěd, Oldjerry a Jarmila Maršálová.

Přemysl


tak Prosecký je hockeyista?! to jsou mi věci  :o)

a avízko, protože tu asi eště nebyl, pod javorama  :o)


Whitesnake
02. 10. 2013
Dát tip

byli to ti Maple Leafs, co pořád honí žašlou slávu v NHL.


javorový sirup mám ráda - možná proto su koule  :o)

ale muziku mám pravda radši tvrdší - tohle jsem přinesla speciálně tomu javorovýmu fandovi (a furt nevím, kdo to byl)


Whitesnake
02. 10. 2013
Dát tip

sirupovatíš, koule,

což je lepší než sírupovatět, neníliž??? :-)


si rychlejší, teda :o)

javory http://www.youtube.com/watch?v=L6h0Ecjv7IQ


koník všem děkuje  :o)

a nesu někomu javory, ale teď honem nevím, kdo si je to tak oblíbil a komu že je mám věnovat...

 

 


koníkovi dík a tip


Kočkodan
02. 10. 2013
Dát tip
Dekuji Alesovi za gratulaci, udelala mi priblizne takovou radost jako 4. – 7. místo v Kouli pri poctu úcastníku 8.

Whitesnake
02. 10. 2013
Dát tip

Bylo mi ctí v takto, dle mého názoru, výborně obsazeném kole (i do kvalitních autorů, nejen kvantity). Muamarka jsem tuším poznal ihned, Květoně ani za zlatou jahodu :-)


Skvělé kolo, tentokrát obsazené téměř masově (vegetariáni prominou). Muamarkovo autorství jsem jen tušil, znám jeho epigramy, ale Whitesnakem jsem si byl téměř jistý.

Koníkovi skládám poklonu za tabulku, je dokonalá skoro jako ta Mendělejevova.


gratuluji Kočkodanovi k dovolené a medailistům k tomu, že nebyli vystaveni jeho konkurenci :o) pěkné, javorové kolo to bylo. díky koníku...

gratulace vítězné trojce***


Ferry
02. 10. 2013
Dát tip

Jak se nám hoši nejvtipnější hezky chronologicky seřadili, že? Blahopřání posílá i Žižkov !!!

Jak říká Muamarek-povedené kolo.  Zlatý náš koník !!!

 


Muamarek
01. 10. 2013
Dát tip

Grastuluji Whitesnakeovi i Květoňovi - a vše dalším - měl jsem radost z počtu děl i z toho, že tam pro mě byly lahůdky. Vítězství jsem přál "Hadovi", tušil jsem, že je to on...

 A poděkování koníkovi za skvělé kolo a všem, kdo četli a hodnotili :-))))

 

 Dobrou noc :-))


Kočkodan
01. 10. 2013
Dát tip
Preji blaho obzvlaste víteznému trojlístku; jiste je kazdému jasné, ze by výsledek dopadl trochu jinak, kdybych nebyl minulý týden na dovolené. ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru