Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výsledky 74. SUPERKOULE

23. 10. 2013
4
25
1229

 

tak toto kolo bylo pro mne náročné na vytvoření a "nezkopání" tabulky (snad se povedlo)

dílek se sešlo dost a potěšilo mě, že autoři i čtenáři se bavili - děkuji všem za příspěvky a gratuluji vítězi Jednička

ps. případné autorské dovysvětlivky přidám do prologů

 

dílo autor oblíbenec/vzor počet tipů umístění
74. SUPERKOULE - oblíbenci - dílo č. 1 Muamarek Whitesnake / Písmák 12 1.
74. SUPERKOULE - oblíbenci - dílo č. 2 Whitesnake Kryl 5 5. - 6.  
74. SUPERKOULE - oblíbenci - dílo č. 3 Muamarek Kryl 7 3.
74. SUPERKOULE - oblíbenci - dílo č. 4 Helgi Brandari nesoutěžní 3 - - -  
74. SUPERKOULE - oblíbenci - dílo č. 5 Petr.II gabi / Písmák 2 10.  
74. SUPERKOULE - oblíbenci - dílo č. 6 Ferry Krchovský 5 5. - 6.  
74. SUPERKOULE - oblíbenci - dílo č. 7 Tangens_Omega36 sám si 0 13.  
74. SUPERKOULE - oblíbenci - dílo č. 8 Makoves Seifert 3 7. - 9.  
74. SUPERKOULE - oblíbenci - dílo č. 9 Muamarek aleš-novák /Písmák 1 11. - 12.
74. SUPERKOULE - oblíbenci - dílo č. 10 Jarmila_Maršálová Bůh i sama si 1 11. - 12.  
74. SUPERKOULE - oblíbenci - dílo č. 11 Muamarek martinez mořský koník /Písmák 3 7. - 9.
74. SUPERKOULE - oblíbenci - dílo č. 12 koloušek jejdavilda /Písmák 6 4.  
74. SUPERKOULE - oblíbenci - dílo č. 13 Muamarek guy /Písmák 10 2.
74. SUPERKOULE - oblíbenci - dílo č. 14 Jarmila_Maršálová guy /Písmák 3 7. - 9.  

 

 


25 názorů

hynajs
27. 10. 2013
Dát tip

bylo nejméně pět důvodů, proč jsem to neudělal..dva z nich jsou ti, že jsem v tu dobu nebyl doma a druhý je ten, že by to bylo zbytečné


Muamarek
27. 10. 2013
Dát tip

Stačilo se přihlásit a rozšířit nám obzory :-))


hynajs
25. 10. 2013
Dát tip

Konecne slusne tema pro soutez a vetsina soutezicich si pro inspiraci vyberou nekoho z pismaka..skutecne siroky obzor..takhle zabit soutez

 


Muamarek
23. 10. 2013
Dát tip

Díky moc, Ferry, Tvého Krchovského jsem viděl hned - a i slyšel :-)))


Ferry
23. 10. 2013
Dát tip

Teda to čumím na Muamarka. Blahopřeji ti, renesanční chlapče, ke všem získaným umístěním a současně díky za sypatie k mému Krchovskému (chicht). :)


Muamarek
23. 10. 2013
Dát tip

Díky tu všem a ještě jednou koníkovi - vypadá to, že pobavilo a zaujalo docela dost lidí, a to je skvělé,

 

 krásný večer všem :-)))


koloušek
23. 10. 2013
Dát tip
Opravdu moc povedené a zábavné kolo. Díky koníkovi a všem.:-)

Kočkodan
23. 10. 2013
Dát tip
Blahopreji hegemonovi Muamarkovi za okupaci stupnu vítezu a koníkovi za vzorné kolo. Blyskl ses pekným nápadem. Boze(,) muj(,) si idol. :-)

Whitesnake
23. 10. 2013
Dát tip

Před pár lety jsem byl na koncertu DEEP PURPLE, kde v intermezzu vystřihl kytarista Steve Morse pár stylů a my se neskutečně bavili: chvíli hrál jako Ritchie Blackmore, Angus Young, Eric Clapton, Zakk Wylde, Tony Iommi, Jimmy Page... tím, že akcentoval určité markanty jejich hudební řeči. Prostě si nemohl pomoct :-)  a protože tak nějak existovaly (ty základní znaky jejich stylu).

 

 


krásné kolo, i kdybych ho sledovala jen z povzdálí,díky


Muamarek
23. 10. 2013
Dát tip

:-))))


eště že ne KOMA  :o)


Muamarek
23. 10. 2013
Dát tip

Tak to jsem rád :-))) Aneb Martinez a Koník v jednom - to bude Marník :-)))


ano chlapci, všímám si a zapisuju si - v dalších kolech na to budu pamatovat  :oD

a myslím že náhodou se mu to docela povedlo jako 2v1, je tam něco z koníka i z martinez  :o)


Petr.II
23. 10. 2013
Dát tip
vítězům: gratulace ! koníkovi: poděkování ( za nápad ) gabi: omluva ( už to víckrát neudělám ) :-)

ano, koník má naprosto nenapodobitelný styl :o)

Muamarek
23. 10. 2013
Dát tip

Mám holt rezervy, hlavně u toho nejkvalitnějšího :-)))


ovšem napodobení opravdu "kvalitních" autorů ti moc nevyšlo (díla 9 a 11) :o)

Muamarek
23. 10. 2013
Dát tip

Díky, aleši :-))


Muamarek
23. 10. 2013
Dát tip

No jo, vypadám teď jako hamoun :-)))


tak to je hustý: první tři místa Muamarek :o) smekám... a děkuji koníkovi za výborný nápad na téma tohoto kola :o)

jééé, a to jsem si u číslování vítězných stupínků ani nevšimla  :oD

ohvězdičkovala jsem tě za tvoje nadšení v tomto kole a nedošlo mi že jsi obsadil celou bednu  :o)


Muamarek
23. 10. 2013
Dát tip

Díky moc, koníkovi, za téma, které mě velmi bavilo. Trochu se omlouvám, že jsem obsadil hned všechny tři stupně - to nebylo mým záměrem - spíše jsem chtěl potěšit pár lidí, které tu mám rád, což se snad povedlo. A kdybych psal ke všem, co tu mám rád, děl by tam bylo ještě mnohem více...

 

 Mějte se všichni hezky :-))

 

 Marek


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru